trasse Skrevet August 10, 2012 Share Skrevet August 10, 2012 tøft å se fete e32'r. gir meg masse ideer til hva jeg kan gjøre med min ( 730 v8) Men om du skulle skifte ut felgene kan jeg være int i de bare å sende en PM Har også samme problemet som deg med vått føre og at den glepper VELDIG fort, kjørte bilen når den kom i nødmodus og svingte litt brått på rattet og hele ræva seila gjennom svingen. på min ligger det i at jeg har senk og derfor camber + møkk dekk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberland Skrevet August 10, 2012 Share Skrevet August 10, 2012 Fin bil! ang el.vinduene dine, så kan jeg nesten garantere att du finner ledn.brudd mellom dør og karosseri:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 10, 2012 Share Skrevet August 10, 2012 Har du ikke en fin grønn knapp i midtkonsollen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet August 15, 2012 Forfatter Share Skrevet August 15, 2012 Da har jeg fått vasket den å tatt noen dårlige mobilbilder Har også handlet noe subber som kanskje blir montert i denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 16, 2012 Share Skrevet August 16, 2012 tøff bil as...Men prøv å juster viskerne dine... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet August 16, 2012 Forfatter Share Skrevet August 16, 2012 tøft å se fete e32'r. gir meg masse ideer til hva jeg kan gjøre med min ( 730 v8) Men om du skulle skifte ut felgene kan jeg være int i de bare å sende en PM Har også samme problemet som deg med vått føre og at den glepper VELDIG fort, kjørte bilen når den kom i nødmodus og svingte litt brått på rattet og hele ræva seila gjennom svingen. på min ligger det i at jeg har senk og derfor camber + møkk dekk! Takktakk Fin bil! ang el.vinduene dine, så kan jeg nesten garantere att du finner ledn.brudd mellom dør og karosseri:) Får håpe det, skal se på det snart Har du ikke en fin grønn knapp i midtkonsollen? Grønn knapp? Antispinn? tøff bil as...Men prøv å juster viskerne dine... Er feil arm som er montert, så blir vel handlet ny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet August 17, 2012 Share Skrevet August 17, 2012 Er tøff denne eltså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 17, 2012 Share Skrevet August 17, 2012 wow...du kom med en positiv kommentar!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet August 17, 2012 Forfatter Share Skrevet August 17, 2012 Her er subbene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet August 17, 2012 Share Skrevet August 17, 2012 Kunne vært litt mer kant på bakhjula, ellers knallbra. Tommel opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet August 18, 2012 Forfatter Share Skrevet August 18, 2012 Er tøff denne eltså Er ikke så værst! Kunne vært litt mer kant på bakhjula, ellers knallbra. Tommel opp Hadde ikke takket nei til det nei, får se hva jeg kommer over Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet August 18, 2012 Forfatter Share Skrevet August 18, 2012 Da har jeg skiftet ventilhetter å skiltplate Har også en utenlandsk 750 på handa nå, mangler bare å ordne med frakt fra Oslo så da blir det bredfront på denne motoren skal inn 750'n min Etter jeg vasket den godt å sola kom fram, merket jeg at det var litt annen farge på forskjermene så disse må vel lakkes opp etterhvert Temperaturen på bilen er ikke helt stabil, så skal skifte vannpumpe å termostat nå Mener forrige eier sa han satt i en brukt termostat, så får håpe det er den å ikke toppen som er skjev! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet August 20, 2012 Forfatter Share Skrevet August 20, 2012 Da har jeg bestilt noe svarte interiør deler! Hvor mørk mener folket jeg skal ha rutene? Varmeapparatet virker kun på full guffe, noen som vet hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet August 20, 2012 Share Skrevet August 20, 2012 motstand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet August 21, 2012 Forfatter Share Skrevet August 21, 2012 motstand Får vel se litt på det imorgen da Har montert M-tech 2 ratt idag, ble mye bedre å kjøre med enn bussrattet som var der før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå