Gå til innhold

7er garagen, Low n Slow, Ny bil i samlingen!


HagenJR
 Share

Anbefalte innlegg

tøft å se fete e32'r. gir meg masse ideer til hva jeg kan gjøre med min ( 730 v8)

Men om du skulle skifte ut felgene kan jeg være int i de :) bare å sende en PM

Har også samme problemet som deg med vått føre og at den glepper VELDIG fort, kjørte bilen når den kom i nødmodus og svingte litt brått på rattet og hele ræva seila gjennom svingen. på min ligger det i at jeg har senk og derfor camber + møkk dekk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tøft å se fete e32'r. gir meg masse ideer til hva jeg kan gjøre med min ( 730 v8)

Men om du skulle skifte ut felgene kan jeg være int i de :) bare å sende en PM

Har også samme problemet som deg med vått føre og at den glepper VELDIG fort, kjørte bilen når den kom i nødmodus og svingte litt brått på rattet og hele ræva seila gjennom svingen. på min ligger det i at jeg har senk og derfor camber + møkk dekk!

Takktakk :D

Fin bil! ang el.vinduene dine, så kan jeg nesten garantere att du finner ledn.brudd mellom dør og karosseri:)

Får håpe det, skal se på det snart :)

Har du ikke en fin grønn knapp i midtkonsollen? :P

Grønn knapp? Antispinn? :P

tøff bil as...Men prøv å juster viskerne dine... :)

Er feil arm som er montert, så blir vel handlet ny :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg skiftet ventilhetter å skiltplate :)

eqxfd9xd68115iar71ts.jpg

wrkw2vu1fxe7omaq0li6.jpg

Har også en utenlandsk 750 på handa nå, mangler bare å ordne med frakt fra Oslo :) så da blir det bredfront på denne :) motoren skal inn 750'n min :)

Etter jeg vasket den godt å sola kom fram, merket jeg at det var litt annen farge på forskjermene :( så disse må vel lakkes opp etterhvert :)

Temperaturen på bilen er ikke helt stabil, så skal skifte vannpumpe å termostat nå :) Mener forrige eier sa han satt i en brukt termostat, så får håpe det er den å ikke toppen som er skjev!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...