helland Skrevet August 21, 2012 Share Skrevet August 21, 2012 mindre å ratte slakke på ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet August 21, 2012 Forfatter Share Skrevet August 21, 2012 mindre å ratte slakke på ? Haha, ble vel kanskje det ja, må få i et bittelite ratt nå så kanskje slakken kommer helt bort Kanskje du har tid til å heise den opp på bukken imorgen? Kommer meg ikke på grava, kommer meg heller ikke inn på den øverste porten! Må vel få i et gruslass å ordne meg noen kjøreramper så jeg kommer inn på grava Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet August 21, 2012 Share Skrevet August 21, 2012 få ræva i gir, å kjøp løftebukk hehe, skal nok la seg gjøre, skal presse rundballer hvis det er bra nok vær.. men må vel få lagt på to nye dekk til deg også... lambdasonde ankommer også i kveld ! \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet August 21, 2012 Forfatter Share Skrevet August 21, 2012 få ræva i gir, å kjøp løftebukk hehe, skal nok la seg gjøre, skal presse rundballer hvis det er bra nok vær.. men må vel få lagt på to nye dekk til deg også... lambdasonde ankommer også i kveld ! \:D/ Ordna du med frakt på dekka da? jepp, den er grei, ring på når du har tid da Får se hvordan det blir med huskjøp nå, åsså må jeg finne en bra en! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet August 21, 2012 Share Skrevet August 21, 2012 få ræva i gir, å kjøp løftebukk hehe, skal nok la seg gjøre, skal presse rundballer hvis det er bra nok vær.. men må vel få lagt på to nye dekk til deg også... lambdasonde ankommer også i kveld ! \:D/ Ordna du med frakt på dekka da? jepp, den er grei, ring på når du har tid da Får se hvordan det blir med huskjøp nå, åsså må jeg finne en bra en! løftebukk er da ikke mer enn 10k, det klarer du å hoste opp la ut lambdaen, så fikk jeg ei til å hente, regner med du ikke ville ha hjula liggende utafor så spurte ikke, tror ikke det er plass til de på vei hjem heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet August 21, 2012 Share Skrevet August 21, 2012 Jeg vet hvorfor den fungerer bare på fullt. Selve panelet er ødelagt! Typisk E32 uten ac! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet August 23, 2012 Forfatter Share Skrevet August 23, 2012 få ræva i gir, å kjøp løftebukk hehe, skal nok la seg gjøre, skal presse rundballer hvis det er bra nok vær.. men må vel få lagt på to nye dekk til deg også... lambdasonde ankommer også i kveld ! \:D/ Ordna du med frakt på dekka da? jepp, den er grei, ring på når du har tid da Får se hvordan det blir med huskjøp nå, åsså må jeg finne en bra en! løftebukk er da ikke mer enn 10k, det klarer du å hoste opp la ut lambdaen, så fikk jeg ei til å hente, regner med du ikke ville ha hjula liggende utafor så spurte ikke, tror ikke det er plass til de på vei hjem heller Får se hva jeg finner fremover! Jeg vet hvorfor den fungerer bare på fullt. Selve panelet er ødelagt! Typisk E32 uten ac! Skal prøve å flytte over panelet fra en av de andre bilene Da har jeg fått montert listene på dører å skjermer på bilen, skiftet å lakkert vindusviskerarmer Håper pakken med interiørdeler kommer snart også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet August 25, 2012 Forfatter Share Skrevet August 25, 2012 Da har det kommet en pakke Må si meg fornøyd med varene til den prisen jeg betalte må vel ta en skinnrens å behandling for å få det litt penere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 25, 2012 Share Skrevet August 25, 2012 skinn til E32? det hadde jeg på min også...helt annen feeling! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet August 25, 2012 Forfatter Share Skrevet August 25, 2012 skinn til E32? det hadde jeg på min også...helt annen feeling! Er nok det ja blir ivertfall vannvittig stor forskjell fra det gråe som er nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet August 25, 2012 Share Skrevet August 25, 2012 Kjempelekker E32! Felgene sitter som et skudd. Hvor kjøpte du dem fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet August 25, 2012 Forfatter Share Skrevet August 25, 2012 Kjempelekker E32! Felgene sitter som et skudd. Hvor kjøpte du dem fra? Takktakk Er tidligere eier som har kjøpt de, men mener å huske de kom fra BM Autosport, har litt lyst til å flytte bakfelgene frem å handle bredere bak om det finnes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet August 25, 2012 Share Skrevet August 25, 2012 Er det ikke esm hjul da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 26, 2012 Share Skrevet August 26, 2012 >Husker skinnet mitt blei grått/tørt etterhvert..og siden jeg bytta til vannbøffelskinn i sort så ble kontrasten enda verre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet August 26, 2012 Forfatter Share Skrevet August 26, 2012 Er det ikke esm hjul da? Er nok fra BM Autosport ifølge forige eier ivertfall, han kjøpte de vist ny! >Husker skinnet mitt blei grått/tørt etterhvert..og siden jeg bytta til vannbøffelskinn i sort så ble kontrasten enda verre... Jeg må vel passe på å behandle det ganske ofte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå