John90 Skrevet November 13, 2012 Share Skrevet November 13, 2012 Ligger og et styrekort (rele) i bakkant av dashbord. Må ut med hanskerommet for og komme til skikkelig! Vist dette ryker pleier ofte vifta kun og gå på full speed! Kan være en ide og sjekke opp i vist det viser seg at vifta er ok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet November 17, 2012 Forfatter Share Skrevet November 17, 2012 Nå har Helland satt griller i hodet mitt Så spøker for at det blir sendt inn en søknad om litt økt effekt i denne bilen Siden 750'n er levvert med 300hk å 450NM så må det vel gå greit å få denne godkjent med 3,5 Turbo på omtrent disse tallene Alpina er sikkert bare å glemme, lite å hente med disse tallene også :/ Men tror dette blir prioritert etter E23 prosjektene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet November 17, 2012 Share Skrevet November 17, 2012 Turbo, bryter ikke det litt med topicen din da? "Low n Slow" liksom..? Eller har du tenkt å stå bare der og lage røyk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Albert Mtre Skrevet November 17, 2012 Share Skrevet November 17, 2012 Dette skal følges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet November 18, 2012 Forfatter Share Skrevet November 18, 2012 Turbo, bryter ikke det litt med topicen din da?"Low n Slow" liksom..? Eller har du tenkt å stå bare der og lage røyk? Er vel som man ser det skal ikke bruke den som banebil nei men har heller ikke tenkt å sette i en 1,8l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet November 22, 2012 Forfatter Share Skrevet November 22, 2012 Da har jeg vært ut med vifta. Ingen slakke, ingen ulyder. Litt treg men etter en liten service så gikk den som smurt Men er fortsatt ikke klok på hvorfor den kun går for fult. Så fulgte ledningene igjennom torpedoen, å der var det flere bokser. så får vel prøve å byttelåne noen fra 750'n Skittent motorrom. Har disse noe med viftestyringa å gjøre? Eller disse boksene? Her sammen med Helland sin 635csi å M535 Liker heller ikke at temperaturen er så ustabil, så får vel skifte termostat å vannpumpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet November 22, 2012 Share Skrevet November 22, 2012 Den boksen med gul og blå har noe med det og gjøre ja! Kobler eg ut en av di på min bil går kun vifta på fullt. Du har og ein styremodul framfor disse. Er 2 torx skruer som du må løyse så kan du trekke ut et kretskort der! Se nede på denne sida så finner du infoen du trenger http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ?t=1328893 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Januar 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2013 Den boksen med gul og blå har noe med det og gjøre ja! Kobler eg ut en av di på min bil går kun vifta på fullt. Du har og ein styremodul framfor disse. Er 2 torx skruer som du må løyse så kan du trekke ut et kretskort der! Se nede på denne sida så finner du infoen du trenger http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ?t=1328893 Får vel se litt på dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Januar 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2013 Litt usikker på om det blir seende rart ut om jeg monterer over leppa fra 750'n å sette den under den som er der nå. Eller om jeg skal fjerne den orginale å sette på den fra 750'n. Hva tror dere? Kaldt til stakkars bilen som måtte stå ute noen timer Skal bestille termostat å vannpumpe til denne nå. Samt lakkering av diverse deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mlian Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 hvor fant du den boksen med vifterele inni? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvangen Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 vifta har klikka på 535'n min også, går for fullt hele tida uansett hva jeg gjør håper du finner løsningen så kanskje jeg får fiksa det jeg og Følger med her btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Februar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2013 Da har jeg handlet disse! Mangler kun å ordne med frakt oppover nå Mulig det blir litt trangt i min siden jeg ikke har L versjon, men siden jeg er så kort så går det nok bra Har også handlet inn endel deler til som det kommer oppdatering på etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Februar 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2013 En bitteliten update! har handlet nye dekk til sommersesongen, kjører på med samme dim som ifjor, 205-35-18 og 215-35-18. Kommer helt sikkert til å slite ut noen sett så mulig jeg prøver en annen dim etterhvert Noe nye interiør deler. Skiftet vannpumpe å termostat her om dagen, håper tempen blir litt mere stabil nå! nytt luftfilter skader vel ikke! Må finne meg ei servopumpe å montere så jeg får bort ulydene Har også samlet sammen alle delene som skal lakkeres nå, ble ikke ny forskjerm nå, men får se hva pengboka tillater litt senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Mars 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2013 Heihå! Her skjer det lite Men nå er ivertfall søknaden til BT kladdet. Skal få sendt den inn ganske så snart! Så plana er å få denne godkjent med M30B35 å Turbo med 750 spec(300hk 450Nm) å datasprut!! Skal prøve å se om det er mulig å få noen papir på motoren som står i. Hvis ikke blir det vel handlet en annen. Plana er ivertfall å totaloverhale en å få den holdbar til en god del over 750spec Kommer nok til å kjøre inn med orginal topp, å kanskje sende den inn til litt porting etterhvert. Grenrør er bestillt av JAAS, men er sikkert best å kjøre inn på BT med M106 grenrør? Dette er en 730, men skal være det samme understell bortsett fra bremser å stabbstag. Så kommer nok til å låne bremser fra 750'n til jeg kommer over noe til den. Noen som har noen synspunkter? Kommer nok en handleliste i første innlegget etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 18, 2013 Share Skrevet Mars 18, 2013 hadde hellet putta inn en 3l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå