Gå til innhold

7er garagen, Low n Slow, Ny bil i samlingen!

HagenJR
 Share

Anbefalte innlegg

hadde hellet putta inn en 3l ;)

Blir nok til at jeg bygger på en av de 3,5l jeg har ja :) kommer nok til å bli ruinert nok uansett om jeg ikke skal kjøpe meg en motor til :P

Da er har jeg kjøpt nyoverhalet topp av Helland. Å begynt å skrive handleliste fra PPF å diverse andre plasser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Rå bil du har!:D Hvor fikk du tak i coilovers til e32?:P

Husker ikke helt hvor de ble kjøpt, de sto på bilen når jeg kjøpte den :) Mener det var xyz racing. Men GS bildeler har også coilovers til E32 nå! :D

har trua på sjuer med turbo, stå på! :)

Har jeg også! :D Får håpe jeg kommer i mål til sommeren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Søknaden til BT er sendt, mulig det kommer en endring etter jeg har fått svar. Tror det bli så jeg skal bruke M30B32 istedenfor B35.

Har ikke gjort så mye med bilen enda, men har montert 40mm spacer forran nå. Å enda så er det plass :P

cbs2fsd73kr9eyd3tv46.jpg

n1v7ns0v5163n3s6dip2.jpg

Satser på å få sendt ivei noen deler til lakkering før helga.

Sliter litt med at motor går varm, ser det lekker litt fra radiator, så skal prøve å bytte den. Hvis det ikke hjelper blir det å montere en nyoverhalet topp å kjøre den på EU..

Viste seg at spissinga var helt bortjustert, så er nok derfor den er så jævlig å kjøre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Da har jeg fått skiftet radiator. Men var ingen bedring, så plukket ut termostaten å nå fungerer den helt fint!

kkiv23eaoes7ft5e1pjq.jpg

Ikke helt rett den som sto i :P

daku0eieixah3k73vd6i.jpg

Kommer nok til å gå opp litt på dekk dim når disse er utslitt. samt senke den bitte litt mere forran. Beklager elendige iphone bilder!

hsqzh3zcz8px8zrupclb.jpg

975va3am6zc01qwh6o94.jpg

e74ll8s80am16w4g1v1i.jpg

Har bestillt mye stæsj til bilen nå, så kommer nok en update når dette kommer.

Har foresten plukket ut M30B32'n fra e23'n. Så den er klar til demonteres å overhales!

Så får vel sikkert låne fjørbein fra 750'n å kjøre på EU slik at jeg slipper å være så redd for skilta min :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Skjer lite her for tiden, venter fortsatt på endel deler før jeg sender det til lakk!

EU blir forhåpentligvis utført i uka som kommer :)

Slenger med et par bilder ;)

mtqo0c41a5lq1l4tbnrr.jpg

Klarte å prestere å kjøre dekket av felgen i mårest, dro til ut et kryss i 2.giret å pang sa det :P

g3ok5ysrfb5atthg923d.jpg

Håper bare ikke felgen tok så veldig stor skade! Blir nok til at jeg går opp litt på dimensjon bak om dekket må skiftes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...