Gå til innhold

BMW E36/E46 touring -- MÅ VÆRE BILLIG OG GODKJENT!


Anders92
 Share

Anbefalte innlegg

Heihei! Jeg skal nå ha meg ny bil ettersom den gamle er solgt.

Dette skal være en bil som kan brukes til alt mulig, sommer som vinter. Så bruksriper og kosmetisk stand er ikke så nøye.

Krav til bil:

- E36/E46

- Godkjent.

- Lite/ingen rust.

- Minimalt med mangler og skavanker.

- Helst liten motor mtp. Forsikring og forbruk.

- Helst med hengerfeste.

- Så lav km. stand som mulig.

- Fordelaktig med godt utstyr som stor stereo, sportsinteriør - sort, stor kjørecomputer osv.

Prisklasse så billig som mulig etter forholdene. Kan gi opp til 50 for e46 om den i mine øyne er verdt det i forhold til markedet og min magefølelse.

Angående e36 gir jeg ikke mer enn 30 ved mindre det er 328 i sinnsykt bra stand.

Pluss ved å ta kontakt med meg om du vil selge bil, er at avgjørelsen er rask og til dels spontan, jeg har penger på konto, og er lett å ha med å gjøre.

Jeg må til slutt si at jeg ikke er interessert i å betale ekstra for bil med fett senkesett eller felger, da jeg uansett har plenty dette liggende!

Mvh. Anders Rasmussen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan gi 50 for en e46, men ikke mer. il gjengjeld er jeg raskt ute, uten for mye om og men. Har sjekka opp endel priser, og funnet ut av at det er mye bra e46 ute til den prisen. Blant annet en 318 touring som så og si var klin strøken bortsett fra et par bittesmå ting i lakken, med 160k på nåla, som gikk samme dag som jeg var på vei for å kjøpe den. Ble beskrevet som at det var som å kjøre ny bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...