Hankook Skrevet August 5, 2012 Share Skrevet August 5, 2012 Hei. Natt til idag ble 4 9.5*19" felger med dekk stjålet. Dette er mitt søskenbarn sine felger så jeg har ikke all infoen enda. Felgene det gjelder er av merke TSW Sakata om jeg ikke tar helt feil. Di ble plukket av bilen som var en oxfordgrønn e39 touring. Bilen var i bruk som ferie bil i øyeblikket. All info mottas med takk. Bilde og mer info kommer. Sent from my HTC One X using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet August 5, 2012 Share Skrevet August 5, 2012 Jævlig skipt! Håper det ordner seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet August 5, 2012 Forfatter Share Skrevet August 5, 2012 Dekkene er 235/35-19. Sent from my HTC One X using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet August 5, 2012 Share Skrevet August 5, 2012 Vurderer sterkt å feste små barberblader på innerbanen på felgene mine så tjuvpakket kutter seg til helvete når de skal lempe felgene inn i bilen sin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet August 6, 2012 Forfatter Share Skrevet August 6, 2012 Ingen som har hørt noe. Sent from my HTC One X using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet August 6, 2012 Share Skrevet August 6, 2012 Skal holde utkjikk om noe dukker opp, bor kun en halltime ifra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet August 6, 2012 Forfatter Share Skrevet August 6, 2012 Skal holde utkjikk om noe dukker opp, bor kun en halltime ifra Takker, det blir satt stor pris på. Tips kan gis på telefon 40201988. Sent from my HTC One X using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet August 7, 2012 Forfatter Share Skrevet August 7, 2012 Bringer denne opp igjen. i håp om noen flere kanskje har sett noe e.l. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet August 8, 2012 Forfatter Share Skrevet August 8, 2012 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 8, 2012 Share Skrevet August 8, 2012 bilde av felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet August 8, 2012 Forfatter Share Skrevet August 8, 2012 Har ikke ett bilde av de aktuelle felgene enda, da eier av bilen og felgene enda er på ferie. Felgene er like disse bare med bred kant framme også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet August 12, 2012 Forfatter Share Skrevet August 12, 2012 Bump Sent from my HTC One X using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet August 14, 2012 Forfatter Share Skrevet August 14, 2012 Er nå flere som har gitt meg lud om at dem skal følge med, er dog ikke funnet enda. Håpet lever enda. Bump Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet August 15, 2012 Share Skrevet August 15, 2012 Ser bare det ligger et til salgs her, men igjen er det jo umulig å vite om det er dine hjul. http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... =1&theater Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet August 19, 2012 Share Skrevet August 19, 2012 Er jo 3-serie innpress på de der. De hankook etterlyser har synlig mye breiere kant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå