///FredriK.S Skrevet August 5, 2012 Share Skrevet August 5, 2012 Hei. Skal nå selge mine 18" Rondell d58 felger da nye felger er innkjøpt! De har stått på en e38, men passer andre modeller f.eks e32,e34,e39,e60/61,e31 etc Dem er 8.5x18 hele veien, boltsirkel 5*120, og innpress tror jeg er ET 13. Dekk dim er 235/50-18. Dekkene er veldig bra, og antar at dem er nye i år! Meget komfortable hjul, ikke noe kast eller tull med dem. Hele og pene felger, men de er ikke strøkne. De er brukt, og med normale bruksskader . Så noen merker er det, men det er hele og pene felger å se på. Dette er orginale Rondell felger, ikke de som GS solgte tidligere! Bilder: venstre framfelg: venstre bakfelg: høyre bakfelg: høyre framfelg: Pris: 5500,- / BUD Felgene må hentes i Skien i Telemark. mvh Fredrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianvell Skrevet August 5, 2012 Share Skrevet August 5, 2012 Gratis bump <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet August 5, 2012 Forfatter Share Skrevet August 5, 2012 Tnå <33 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet August 7, 2012 Forfatter Share Skrevet August 7, 2012 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet August 7, 2012 Share Skrevet August 7, 2012 lakk på klarlakken på på kanten så har neste eiger strøkne felger for disse så ikkje sers kant kjørte ud heller kunn noe flass men synd du ikkje har dei breie bak felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sm0k3d Skrevet August 7, 2012 Share Skrevet August 7, 2012 Jeg har 10" bak og 8,5 forran til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet August 7, 2012 Forfatter Share Skrevet August 7, 2012 Ja er i grunn ganske hele felger. Litt lakk så blir de bra, men gidder ikke å teste ut lakk ferdighetene mine på disse, siden jeg skal selge dem. Ja, er litt dumt det ikker er 10" bak :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet August 11, 2012 Forfatter Share Skrevet August 11, 2012 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
launcher Skrevet August 11, 2012 Share Skrevet August 11, 2012 Jeg har 10" bak og 8,5 forran til salgs Pris?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet August 12, 2012 Forfatter Share Skrevet August 12, 2012 solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå