Gå til innhold

Gåen ABS / DTC styreenhet!


johne
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som kan hjelpe? :roll:

Har fått feilmelding på ABS / DTC. Har fått bilen diagnosert hos en kompis, som kan fortelle at styreenhet på ABS / DTC pumpen er gåen. Nypris på denne er 11.500 hos GS!! :(:(

Noen som har opplevd dette før? Vurdere å kjøpe en brukt del, selv om merkforhandler sier eg bør kjøpe ny!

Noen som har en slik del, eller kjenner noen som har? :)

Bil: E90 BMW 318D 2005, 111.000km.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si det høres merkelig ut at styreenheten er gåen. Disse kom i en forbedret utgave for noen år siden. Var en svakhet tidligere. Er du sikker på at det ikke er en ABS føler som kødder? Gir samme symtomer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si det høres merkelig ut at styreenheten er gåen. Disse kom i en forbedret utgave for noen år siden. Var en svakhet tidligere. Er du sikker på at det ikke er en ABS føler som kødder? Gir samme symtomer.

Vet du når oppgradering var? Jeg har en 2005 modell, så den har nok den "gamle" utgaven..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er styreenheten din.... en reel svakhet på bilene, har faktisk en liggende til den bilen,

Hei,

Snakket ,merkeforhandler i går- De sier det mest sansynlig ikke er nødvendig å skifte hele, at det holder med et rep.sett. Rep.setttet var noe BMW begynte å lage siden de hadde så mye problemer med disse pumpene for en del år tilbake. En mye rimeligere løsning, som jeg håper holder!! Men hvis ikke, har du en brukt en? delenr. på den som står i min bil er som følger:

3451-6772213

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 1 year later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...