Jump to content

Gåen ABS / DTC styreenhet!

johne
 Share

Recommended Posts

Noen som kan hjelpe? :roll:

Har fått feilmelding på ABS / DTC. Har fått bilen diagnosert hos en kompis, som kan fortelle at styreenhet på ABS / DTC pumpen er gåen. Nypris på denne er 11.500 hos GS!! :(:(

Noen som har opplevd dette før? Vurdere å kjøpe en brukt del, selv om merkforhandler sier eg bør kjøpe ny!

Noen som har en slik del, eller kjenner noen som har? :)

Bil: E90 BMW 318D 2005, 111.000km.

Må si det høres merkelig ut at styreenheten er gåen. Disse kom i en forbedret utgave for noen år siden. Var en svakhet tidligere. Er du sikker på at det ikke er en ABS føler som kødder? Gir samme symtomer.

Må si det høres merkelig ut at styreenheten er gåen. Disse kom i en forbedret utgave for noen år siden. Var en svakhet tidligere. Er du sikker på at det ikke er en ABS føler som kødder? Gir samme symtomer.

Vet du når oppgradering var? Jeg har en 2005 modell, så den har nok den "gamle" utgaven..

er styreenheten din.... en reel svakhet på bilene, har faktisk en liggende til den bilen,

Hei,

Snakket ,merkeforhandler i går- De sier det mest sansynlig ikke er nødvendig å skifte hele, at det holder med et rep.sett. Rep.setttet var noe BMW begynte å lage siden de hadde så mye problemer med disse pumpene for en del år tilbake. En mye rimeligere løsning, som jeg håper holder!! Men hvis ikke, har du en brukt en? delenr. på den som står i min bil er som følger:

3451-6772213

• 1 month later...
  • 1 year later...