The StigMeister Skrevet August 6, 2012 Share Skrevet August 6, 2012 Se Finn annonse under: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=36392449 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuneBMW Skrevet August 7, 2012 Share Skrevet August 7, 2012 Har du innvendige bilder også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet August 8, 2012 Forfatter Share Skrevet August 8, 2012 Skal få tatt bilder imorgen! Oppdaterer annonsen på finn når jeg har fått tatt de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet August 16, 2012 Forfatter Share Skrevet August 16, 2012 Har oppdatert bilder på finn annonsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet August 29, 2012 Forfatter Share Skrevet August 29, 2012 Selges for 48000! Må bytte toppakning.. drypper litt fra venstre side.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jolly Skrevet August 29, 2012 Share Skrevet August 29, 2012 Topp pakning eller toppdeksel pakning ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet August 30, 2012 Forfatter Share Skrevet August 30, 2012 Det er mest sansynlig toppdeksel pakningen! Har fått time hos verksted 12/9 for å se om det er den! Siden jeg er såppass grønn på slikt, så trodde jeg det bare var 1 stk pakning der, ergo jeg trodde det var toppakningen. Den blir enten byttet før salg, eller jeg slår av prisen det det vil koste å få den byttet! Den selges ikke for 48 000, da det mest sansynlig ikke er toppakningen!. Men kan gå får 55 000 hvis toppdekselpakningen blir byttet før salg! Vil ha den bort! Prisen er ikke ille! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jolly Skrevet August 30, 2012 Share Skrevet August 30, 2012 Viktig av deg å få frem akkurat det...2500.- (og det gjør folk selv) å skifte toppdekselpakning....15-200000 å skifte toppakning med planing av topp...og få kjøper bil med gåen topp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet August 31, 2012 Forfatter Share Skrevet August 31, 2012 Viktig av deg å få frem akkurat det...2500.- (og det gjør folk selv) å skifte toppdekselpakning....15-200000 å skifte toppakning med planing av topp...og få kjøper bil med gåen topp Ja er bra forskjell på pris der ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet September 20, 2012 Share Skrevet September 20, 2012 Det er mest sansynlig toppdeksel pakningen! Har fått time hos verksted 12/9 for å se om det er den! Siden jeg er såppass grønn på slikt, så trodde jeg det bare var 1 stk pakning der, ergo jeg trodde det var toppakningen. Den blir enten byttet før salg, eller jeg slår av prisen det det vil koste å få den byttet! Den selges ikke for 48 000, da det mest sansynlig ikke er toppakningen!. Men kan gå får 55 000 hvis toppdekselpakningen blir byttet før salg! Vil ha den bort! Prisen er ikke ille! Send meg en PM når du får vite hva det er. Jeg er interessert i den uansett om toppdekselpakningen eller toppakningen er gåen! Mvh. Richard Bergersen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tåmz'n Skrevet September 22, 2012 Share Skrevet September 22, 2012 Interrissert i bytte? viewtopic.php?f=39&t=237038 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet September 23, 2012 Forfatter Share Skrevet September 23, 2012 Interrissert i bytte? http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=39&t=237038 Er desverre ikke interisert i cab.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet September 23, 2012 Forfatter Share Skrevet September 23, 2012 Det er mest sansynlig toppdeksel pakningen! Har fått time hos verksted 12/9 for å se om det er den! Siden jeg er såppass grønn på slikt, så trodde jeg det bare var 1 stk pakning der, ergo jeg trodde det var toppakningen. Den blir enten byttet før salg, eller jeg slår av prisen det det vil koste å få den byttet! Den selges ikke for 48 000, da det mest sansynlig ikke er toppakningen!. Men kan gå får 55 000 hvis toppdekselpakningen blir byttet før salg! Vil ha den bort! Prisen er ikke ille! Send meg en PM når du får vite hva det er. Jeg er interessert i den uansett om toppdekselpakningen eller toppakningen er gåen! Mvh. Richard Bergersen Har sendt deg pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet September 23, 2012 Forfatter Share Skrevet September 23, 2012 Det er toppdekselpakningen som må byttes! Den blir byttet førstkommende torsdag, samt plugger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Oktober 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2012 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå