Gå til innhold

Sort 528i Touring selges!

Share

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...

Det er mest sansynlig toppdeksel pakningen! Har fått time hos verksted 12/9 for å se om det er den! Siden jeg er såppass grønn på slikt, så trodde jeg det bare var 1 stk pakning der, ergo jeg trodde det var toppakningen. Den blir enten byttet før salg, eller jeg slår av prisen det det vil koste å få den byttet! Den selges ikke for 48 000, da det mest sansynlig ikke er toppakningen!. Men kan gå får 55 000 hvis toppdekselpakningen blir byttet før salg! Vil ha den bort! Prisen er ikke ille!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Det er mest sansynlig toppdeksel pakningen! Har fått time hos verksted 12/9 for å se om det er den! Siden jeg er såppass grønn på slikt, så trodde jeg det bare var 1 stk pakning der, ergo jeg trodde det var toppakningen. Den blir enten byttet før salg, eller jeg slår av prisen det det vil koste å få den byttet! Den selges ikke for 48 000, da det mest sansynlig ikke er toppakningen!. Men kan gå får 55 000 hvis toppdekselpakningen blir byttet før salg! Vil ha den bort! Prisen er ikke ille!

Send meg en PM når du får vite hva det er. Jeg er interessert i den uansett om toppdekselpakningen eller toppakningen er gåen!

Mvh. Richard Bergersen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send meg en PM når du får vite hva det er. Jeg er interessert i den uansett om toppdekselpakningen eller toppakningen er gåen!

Mvh. Richard Bergersen

Har sendt deg pm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...