torfinn91 Skrevet November 12, 2012 Forfatter Share Skrevet November 12, 2012 Har målt bladene sånn ca 70mm på bladet på eksosiden og ca 61mm på inntaksiden. Hullene på flensen er 88x70. (t4?) Noen som vet om det er hx35 eller hx40?? Eller en annen type??? Jeg har vert ganske opptatt fordi jeg har flyttet, og vært mye på jobb desverre Tviler på du har en web adresse til hvor du får tak i en sånn turbo til 3000?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim_M5 Skrevet November 12, 2012 Share Skrevet November 12, 2012 I farta så rimer vel det med hx40, husker ikke om hx50 var levert med "så liten" kompressor. http://forum.savarturbo.se/viewtopic.ph ... 76#p521176 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torfinn91 Skrevet November 12, 2012 Forfatter Share Skrevet November 12, 2012 Åja trodde det var en ny turbo fra leverandør Er extern wg på min da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim_M5 Skrevet November 13, 2012 Share Skrevet November 13, 2012 Ny er den, men den kommer ikke fra noen "leverandør nei. Å si at det er ekstern wg på din blir vel litt ukorrekt, såfremt du ikke sender med en wastegate.. Blir mer riktig å si at den er uten integrert wg. Det er ikke et produsent-skilt fra Holset på den da? Bruker gjerne å finnes på baksida av kompressorhuset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torfinn91 Skrevet November 13, 2012 Forfatter Share Skrevet November 13, 2012 Riktig Den er uten integrert wg Jeg finner ikke noe skilt på den nei.. Rett før jeg bare smetter den i en straffebil å tester den ut nå^^, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim_M5 Skrevet November 13, 2012 Share Skrevet November 13, 2012 Ikke for å være kukete, men jeg har meg en mistanke om at det der er en Kina-kopi.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torfinn91 Skrevet November 13, 2012 Forfatter Share Skrevet November 13, 2012 Det tror ikke jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå