xlibris Skrevet August 7, 2012 Share Skrevet August 7, 2012 Halloen alle sammen Har en bmw e36 318i touring som selges for 4000,-. Bilen har skade på høyre baksjerm, pluss litt på bagasjeluke og lykt og siderute bak er knust. Brukt siderute følger med bilen. ABS hovedenheten har eira hull i, så bilen lekker bremsevæske. Viftene på motoren går ikke heller. Kan være termobrytern som er deffekt. Dette er en bil som har blitt stående for meg, og jeg skal bare ha den vekk. Den selges akkurat som den står med dårlig lakk og mugg i interriøret + de feil og mangler som skulle være på bilen. Dette er av seneste modell, så er ikke mange sånne med abs OG antispinn. For de som har mulighet og legge litt tid i det, så går det an og få en grei bil utav det, vist ikke er det fult fungerende motor + forstilling + bakstilling +++ Selges HEL, og IKKE i deler... 4000,- TLF: 40065880 MAIL: Verner.Klokkeide@yahoo.no Eller PM her Førstemann med pengene får den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xlibris Skrevet August 9, 2012 Forfatter Share Skrevet August 9, 2012 ingen? :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Razch Skrevet August 11, 2012 Share Skrevet August 11, 2012 Er kanskje interresert Kan du sende bilder på pm? ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet August 11, 2012 Share Skrevet August 11, 2012 Skulle hatt noen bilder jeg og. Er bare tilgjengelig på mail frem til 15. aug, holder til på Stord. Bjarte_m3@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alsaker Skrevet August 29, 2012 Share Skrevet August 29, 2012 solgt?? bilder?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå