528iE12 Skrevet November 6, 2013 Skrevet November 6, 2013 Kjempebra å redde slike bortgjemte ekte bmw-er:) Reddet en E12 som hadde stått i 20 år, sannsynligvis ute hele tiden. Bilen var bare et vrak i de fleste sine øyne, men ikke i mine... idag er det skilt på, men står til vinterlagring. Stå på og pøs på med masse bilder!
BmOle Skrevet November 7, 2013 Forfatter Skrevet November 7, 2013 Takker for all interesse, det spirer motivasjon av det Har ikke oppdatert noe på en stund dessverre, og så har jo Bimmers fått et nyt design til og med Får vel begynde der jeg slapp da! Har flytta, ny lokalisjon og har bedre skruvilkår hittil Bmwen på sin nye lokalisjon! Setene skal nok trekkes opp igjen, sammen med tak og diverse. Fikk en "vareprøve" på Titanduk, men jeg er usikker selv Etter en god del timer begyndte det og bli bra. Pusser en det meste for hånd.. Får ikke sandblåse pgr av naboene i bygda. Og jeg trodde jeg bodde på landet Husker dere den skjermen jeg sanblåste ? Vel den fikk noen strøk owatrol olje og satt bort. I dag fikk den grunning, lakk og tectyl invendig Etter noen flere timer ble jo rutekarmene VELDIG bra! Men har fortsatt en del arbeid igjen, må sveises noen plasser Prøvemontering av skjermen Ligner en bil jo!! Fikk jo besøk av en liten hjelper! Gjør underverker når to jobber effektivt sammen! Blir bra jo! Noen produkter jeg bruker, og når jeg tenker meg om har jeg noen tusen i spray og lakk i boks liggende! Så kom der en kar som solgte meg noen deler jeg trengte! Og heldig som jeg var hadde jo han selfølgelig en helt ny skjerm, den sia jeg trengte! Og et dashboard som jeg må bytte ut Det som er av rust her stikker av om jeg tramper hardt nok, den er jo 99.9% rustfri! Noen nyrer, griller osv Fikk ganske mye deler som er greit og ha! Fikk i tillegg kappe ut deler av karosseriet hans. Så jeg fikk med meg bakplate, vinduskarm på venstre side osv! Takktakk Tobias Sportratt til E24? Ikke en skramme, ser god ut i gummien etter jeg vaska den! Og så tenker jeg litt på nye felger selfølgelig [-o< http://gsbildeler.no/bilder/130259Men jeg vil ha de i 15-16".. Men dem har bare 17
BmOle Skrevet November 7, 2013 Forfatter Skrevet November 7, 2013 Kjempebra å redde slike bortgjemte ekte bmw-er:) Reddet en E12 som hadde stått i 20 år, sannsynligvis ute hele tiden. Bilen var bare et vrak i de fleste sine øyne, men ikke i mine... idag er det skilt på, men står til vinterlagring. Stå på og pøs på med masse bilder! Så bra å høre! Spesielt artig og vise fram noe som folk ikke hadde troa på før, som har blitt bra! Pøs med bilde har kommet
BmOle Skrevet November 7, 2013 Forfatter Skrevet November 7, 2013 Jeg kjøpte skjermer på KOED. grei pass form! er det TUV på de fjørene dine? Aner ikke, vet bare att bilen egentlig skal litt høyere opp Forslag til hvaslags fjører jeg har ?
BmOle Skrevet November 7, 2013 Forfatter Skrevet November 7, 2013 eey, måru oppdatere litt her også da ole Done!
BmOle Skrevet November 7, 2013 Forfatter Skrevet November 7, 2013 Følger med her! gromt prosjekt! Takker! Må vel få se og gjort noe igjen snart!
BmOle Skrevet November 7, 2013 Forfatter Skrevet November 7, 2013 Kommer seg nå, det er å få 2k epoxy primer som er på spray boks. Finnes hos Mekonomen, den har jeg bruke veldig mye! Har ikke Mekonomen i området, blir og hamstre når jeg farter litt utenom komunen
BmOle Skrevet November 7, 2013 Forfatter Skrevet November 7, 2013 Men må få ut en update snart da!... Done !
BmOle Skrevet November 7, 2013 Forfatter Skrevet November 7, 2013 Nice prosjekt! Dt e bare så godt å se en E21 ble reddet. Stå på! Takker ! Får en godfølelse hver gang jeg ser E21 når jeg drar på jobb. Håper og få den ferdig til sommeren!
Embret Skrevet November 8, 2013 Skrevet November 8, 2013 Når det gjelder de felgene, så selger bsbildeler Lenso BSX i 16". Det blir jo noe lignene... De har jeg på bilen min ihvertfall.
Clausfox Skrevet November 8, 2013 Skrevet November 8, 2013 Er vell en orginal e21, da må du jo ha orginale BBS RS! masse fint på finn blocket osv osv http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=44221347&searchQuery=BBS+RS
528iE12 Skrevet November 8, 2013 Skrevet November 8, 2013 Det rattet er et sportsratt man kunne få i E23, E24 og E28. Har et likt et liggende i kjelleren:)
jsf Skrevet November 10, 2013 Skrevet November 10, 2013 Kult med mye deler da Ang. felger kan du sjekke ut bmautosport.co.uk De har bbs kopier til god pris og er veldig grei og handle med
Enes Yakici Skrevet November 10, 2013 Skrevet November 10, 2013 Kult prosjekt følger med her, gleder meg til og se slutt resultatet! Good luck
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå