Gå til innhold

BMW E28 518i Bruksbilprosjekt.


alexel
 Share

Anbefalte innlegg

Har da endelig tatt meg tiden til å starte en tråd om ett lite prosjekt jeg driver på med min bruksbil! :)

Dette er da en E28 1987 mod, førstegangs reg 1988. Er gått i overkant av 292000.

Ble kjøpt i februar i år, da jeg trengte bruksbil, og fant denne stående oppe på storslett i troms, så da ble det kjøp av bil!

Har brukt litt tid på å få igang noe med denne fordi at jeg har vært litt plaget med motor osv, men nå begynner ting å gå på plass! :)

Hva som skal gjøres med bilen:

SENK! (Blir nok bare kapping av fjærer foreløbig, men er på utkikk etter senkesett/coilovers! så om du vet om noe, så er det bare og rop ut! :)

Felger. ( Har kjøpt ett sett RH kopifelger av ac sine, disse driver jeg på og pusser opp i dette øyeblikk.)

Shadowline. (Har komplett shadowline sett stående på en delebil jeg har, men tror jeg blir å bare lakke de chrome listene jeg har)

Innvendig oppshining.

Sote ruter.

Kan legge til at jeg er sånn smått på let etter annen motor også, men er ikke noe jeg stresser med.

Bilder av bilen kommer i morgen :)

Mvh. Andreas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker ikke å sote de helt altså, blir bare å bruke lys toning på filmen jeg skal legge på, kan jo ikke ødelegge bilen med å ha kullsorte ruter:p

Bilder kommer ! :)

Bare å ikke ha for mørk film...

Bilder må vi få se! E28 er artige biler det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...