enoxn Skrevet August 11, 2012 Forfatter Skrevet August 11, 2012 Sprekt, spennende å se da. men må vel bygge om bremser og alt da?? Jeg? Planen min er å handle en komplett 328i i Tyskland, og plombere deler som skal settes over på Biltilsynet, sette over delene, og godkjenne Håper bare det ikke blir mye tull med vekt.. Uuh, sprekt. Får si ifra når du kommer igang da. Morro å følge litt med, bare ta med godt med dokumentasjon så burde vel det la seg gjøre. ^^
handsome Skrevet August 11, 2012 Skrevet August 11, 2012 Stemmer Marius! Sent from my HTC One X using Tapatalk 2
stuffy92 Skrevet August 16, 2012 Skrevet August 16, 2012 Det på bilde med to slanger går inn i luftfilteret, det den gjør er at den blir varmet opp(kjølevannetsirkulerer inni der) og gjør sånn at det blir varmt sånn at ikke spjeldet ikke skal fryse:) Bare å si ifra hvis noen trenger hjelp med å koble ews 2:) Hvis dere har alt da:) Kobla ews2 på min 93 320 da jeg byttet til m52b28:)
tonyku Skrevet August 16, 2012 Skrevet August 16, 2012 Bruker du girkassa fra 1,6 litern? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
enoxn Skrevet August 20, 2012 Forfatter Skrevet August 20, 2012 Neinei. xp Kasse er fra en 325 og diff fra en 320. Har fått startet alt nå. Sliter bare litt med tomgangen. Ligger på 4000 +/- eller? Er vel noe bøss med regulatoren. Skal forske litt på det i dag. Og i morgen blir det sveising av eksos.
Sturmtiger Skrevet Oktober 3, 2012 Skrevet Oktober 3, 2012 Hei. Lurer sterkt på om jeg skal gjøre det samme som du gjør, enoxn. Har en 91 316 e36 med en gåen motor, men nesten ikke rust på karrosseriet og en 91 325 e36 med en veldig god motor men veldig dårlig karroseri. Er det plug & play for 2.5 literen i 316 karrosseriet, alle motorfestene/ledningsnettet passer osv? Håper på svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå