RF91 Skrevet August 8, 2012 Share Skrevet August 8, 2012 Ja, jeg lurte på om noen har handlet av denne karen. Han sitter med noen felger jeg kunne tenkt meg å by på, men vil først høre om dette er en seriøs kar. Det virker som han er seriøs, men man veit jo aldri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 8, 2012 Share Skrevet August 8, 2012 StaleH kjøpte ACS hjul av han, og det gikk utmerket Tror ikke du skal være redd for å handle av han! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet August 8, 2012 Forfatter Share Skrevet August 8, 2012 Flott! For jeg har jæævla lyst på en av setta hans Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 8, 2012 Share Skrevet August 8, 2012 Send Ståle en PM og hør hva han sier selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet August 8, 2012 Forfatter Share Skrevet August 8, 2012 Will do Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå