mloen Skrevet Desember 2, 2012 Forfatter Skrevet Desember 2, 2012 Vippearmen på orginalmotoren knekte første dagen eg hadde fått skilt, så har vært litt lite fremgang i det siste. Har fått leige plass i skrulokale no so då vil det forhåpentligvis bli meir fremgang Ettersom orginalmotoren ikke er so intressang å bygge oppigjen for øyeblikket. Så blir bilen ombygd til m20b25 med manuellgir. Søknad er sendt til biltilsynet. Har fått tak i litt nye deler no: m20b25 motor Km cam 290gr 535 dyser Pedalsett til e12 manuelgir Sveisedel, panel under bakskjerm h.side
mloen Skrevet Desember 4, 2012 Forfatter Skrevet Desember 4, 2012 satser på det. Men må få tak i bbs front
taxibjørn Skrevet Desember 4, 2012 Skrevet Desember 4, 2012 Skal höre med en kompis om han har en for mye !!
mloen Skrevet Desember 4, 2012 Forfatter Skrevet Desember 4, 2012 Marius: takker, passet perfekt til bilen. driver å pusser og polerer de opp nå Taxibjørn: Hadde vært veldig fint.. Fant tak i fanger og alpina vinge med en som heter Eirik Nils på forumet, men er 2mnd siden han skulle sende det i posten, så rekner med det aldri dukker opp
A.Ertesvåg Skrevet Desember 6, 2012 Skrevet Desember 6, 2012 Liker prosjektet ! Fine felger på ein bil i bra stand Skal følge med..
Marius;) Skrevet Desember 7, 2012 Skrevet Desember 7, 2012 få slengt opp noen bilder med felger på bil:):):)
bmwkizn Skrevet Desember 7, 2012 Skrevet Desember 7, 2012 Nydelig bil. Liker planene dine også Har du sjekka ebay etter lavere senk? jeg mener det skal være mulig å skaffe ihvertfall
mloen Skrevet Desember 7, 2012 Forfatter Skrevet Desember 7, 2012 har sjekket hele verdens tror jeg , har sett etter senkesett på ebay og nettet i flere mnd. Bilder av felgene på bil kommer så snart jeg har fått polert de ferdige.. Nå er det bestillt inn HD vipperarmer fra Ireland Engineering også får jeg preface stempler iløpet av nesteuke. Skal vel få en ganske frisk m20 sugemotor med oppsettet så blir:)
S3T Skrevet Desember 7, 2012 Skrevet Desember 7, 2012 Jeg har bestilt inn skikkelig polering til felgene mine nå, så det kan du få låne når jeg kommer hjem etter nyttår
mloen Skrevet Desember 7, 2012 Forfatter Skrevet Desember 7, 2012 Jeg har bestilt inn skikkelig polering til felgene mine nå, så det kan du få låne når jeg kommer hjem etter nyttår Kjempe greier
mloen Skrevet Desember 9, 2012 Forfatter Skrevet Desember 9, 2012 hadde meg en økt å fekk gjort litt idag
mloen Skrevet Desember 9, 2012 Forfatter Skrevet Desember 9, 2012 glassblåste panel til bakskjerm, var litt rust på sveisedelen jeg kjøpte Fjerning av klarlakk bbs felger Litt spekulering på spjeldrekke på m20'n Km cam og spjeldrekke prosjekt:
Pedi Skrevet Desember 9, 2012 Skrevet Desember 9, 2012 hadde meg en økt å fekk gjort litt idag Good! Updates liker vi! Flott arbeid!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå