Pinto Skrevet September 12, 2012 Skrevet September 12, 2012 Hei, beklager at jeg glemte deg heelt. vært veldig mye stress i det siste Er fortsatt litt gira på og få den. men du bor ganske langt unna så hadde vært best og sende den i posten. Eneste probelemet er at jeg er skeptisk til at den passer :/ Altså, jeg har en Bmw 316i Compact 95mod. så har du noe peiling her? Pinto
ZhilleN Skrevet September 12, 2012 Skrevet September 12, 2012 Nei, brenn den og legg ut film!!! .applause:
MeSs Skrevet September 12, 2012 Forfatter Skrevet September 12, 2012 Hei, beklager at jeg glemte deg heelt. vært veldig mye stress i det siste Er fortsatt litt gira på og få den. men du bor ganske langt unna så hadde vært best og sende den i posten. Eneste probelemet er at jeg er skeptisk til at den passer :/ Altså, jeg har en Bmw 316i Compact 95mod. så har du noe peiling her? Pinto Den skal passe til alle E36, fangeren er like på alle Men passformen aner jeg ingenting om
Pinto Skrevet September 12, 2012 Skrevet September 12, 2012 Synd du bor så langt unna, blir liksom ikke bare bare å komme og "titte" på den må ha anledning og det kan være en liten stund til
MeSs Skrevet September 12, 2012 Forfatter Skrevet September 12, 2012 Synd du bor så langt unna, blir liksom ikke bare bare å komme og "titte" på den må ha anledning og det kan være en liten stund til Den ligger nå her på loftet i garasjen
Pinto Skrevet September 12, 2012 Skrevet September 12, 2012 jaja, får se om jeg får dratt med gutta på langtur! kanskje jeg har tid i helgen
andreee Skrevet Oktober 18, 2012 Skrevet Oktober 18, 2012 Jeg betaler deg 50 kroner for å brenne. Noen andre som er med å sponser?
MeSs Skrevet Oktober 18, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2012 Jeg betaler deg 50 kroner for å brenne. Noen andre som er med å sponser? Hahah! Altså, jeg syntes den er stygg selv, men det er jo penger da! Selv om jeg føler den egentlig aldri bør se dagslys.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå