arntarn Skrevet August 9, 2012 Share Skrevet August 9, 2012 hei. min bmw e34 525i har låst diff. girkasse og mellomaksel er demontert. men bilen er ikke mulig å trille framover. men det går godt ant å trille den bakover uten att det virker som noe er gale. det jeg lurer på er om dette er noe som jeg kan fikse ved å demontere diffen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet August 9, 2012 Share Skrevet August 9, 2012 du kan demontere diffen og ta ut drivaksla eller stripse de opp ja. Da vil du trille bilen fritt.. Hvis du ikke har verktøy og peil på hva du driver med ville jeg derimot IKKE åpnet diffen slv Er rimelig følsomt med toleranser inni der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arntarn Skrevet August 9, 2012 Forfatter Share Skrevet August 9, 2012 har litt peiling. men aldri demontert diff. men har sett inni en diff før så veit jo litt om hvordan ting fungere. men det som er rart att den triller bakover. men framover låser den seg så hjula bare sklir. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet August 9, 2012 Share Skrevet August 9, 2012 knekt en tann inni der eller noe som har kilt seg... du kan jo ta av lokket og se... det ække noe farlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå