Reset Skrevet August 10, 2012 Skrevet August 10, 2012 (endret) Tenkte å ordne meg en tråd om nybilen! Planer med bilen er å ha kosebil / banebil! Sinnsykt morro bil Specs: 1987 BMW 325ie E30 2 dørs Shadowline Facelift front og hekk, IS leppe forran Spacere mellom travers og karosseri S38B38 motor, chippet. E34 M5 E28 M5 radiator, E28 M5 termostathus e34 m5 girkasse, 5 trinns Orginal forstilling med e36 M3 3,2l skiver og caliper. 315x28mm Opel Kadett c bremsekraftforsterker E36 Compact bærearmer bak for 5 bolt. 272x10mm FK coilovers Mtech-1 vinge bak 188 diff med diffbrems, 4.10 utveksling Hella DE hovedlys, Startech baklykter JAAS performance halvbur OMP bøttestoler og ratt, Cobra Driftworks 4pkt belter Flocket dashboard med Autogauge instrumenter Lakkert I 2010 I fargen Fjordgrau På veg hjem fra der jeg hentet den Trivsel Planer er å få på noen feite felger! Noen som har noe tips ? Vil også prøve å få skilter på bilen! Så blir nokk å få ut stoler og bur, få inn orginalt interiør å gjøre den klar for visning. Så skal alt inn igjenn Litt smådill med lys og det elektriske, no big deal Men var jo kjøpt som "kosebil" så, blir mye skruing å koseskruing med denne fremover ! Må ha noe og gjør på når man jobber skift og har mye fri Liten hjelper Endret Januar 25, 2017 av Reset
Magnum 310 Skrevet August 10, 2012 Skrevet August 10, 2012 Såg ut som en meget artig bil det her! Har du noe info ang. Bremseke dine forran? Har du spacet skive og brakett til calipter? Hadde vært kjempeflott om du hadde mål på de
Mikael-B Skrevet August 10, 2012 Skrevet August 10, 2012 Morro bil! Kledde Throwing Stars veldig godt også
635csi Skrevet August 10, 2012 Skrevet August 10, 2012 Såpass ja Ole Blir kølsvart asfalt på hele Aukra nå da skjønner jeg Ang. felger, kjør Throwing Star du, det var pent
Reset Skrevet August 11, 2012 Forfatter Skrevet August 11, 2012 Såg ut som en meget artig bil det her! Har du noe info ang. Bremseke dine forran? Har du spacet skive og brakett til calipter? Hadde vært kjempeflott om du hadde mål på de Ser vertfall at calipter er spacet, usikker på om skive er spacet. Kjører med e36 hjul lager. Er montert en hylse fra leif harald (?) som gjør at dette passer på.
Reset Skrevet August 11, 2012 Forfatter Skrevet August 11, 2012 Såpass ja Ole Blir kølsvart asfalt på hele Aukra nå da skjønner jeg Ang. felger, kjør Throwing Star du, det var pent Frister med noe som er litt breiere, da automote har koset seg med hjulbuene, litt mye klaring til å "bare" ha 8 og 9"... Svarte spor har vell allerede kommet på denne Ø`en ja
Trond.S Skrevet August 11, 2012 Skrevet August 11, 2012 Grymt bil. Så jo veldig riktig ut med M5 hjula da
Rayen Skrevet August 11, 2012 Skrevet August 11, 2012 Dette var en type bil eg kunne tenkt meg.. må være grom og kjøre denne.. Gå får noen gromme trappe kant felger om du skal bytte, viss ikke klede den gått M5 hjulene
Reset Skrevet August 11, 2012 Forfatter Skrevet August 11, 2012 Dette var en type bil eg kunne tenkt meg.. må være grom og kjøre denne.. Gå får noen gromme trappe kant felger om du skal bytte, viss ikke klede den gått M5 hjulene Takk for hyggelige tilbakemeldinger Har lyst på 3pcs hjul ja Tips til noen kule som ikke alle har ? Bare ett 12 timers skift igjenn så har jeg fri en uke ,så skal jeg flytte bak motorn, siden det er SINNSYKT lite space mellom reimhjul å radiator. Flytter den 3cm lengre bak
Rayen Skrevet August 11, 2012 Skrevet August 11, 2012 Her inne er det jo mangen E30er av veldig høy klasse, så er nok sikkert ikke bare bare og finne seg 3 delte hjul som ingen har hatt/har fra før.. Selv synes jo eg store bbs RS med god kant eller RC er sikker vinner då.. Ac hjul og Oz futura er jo ganske gromt då.. Men turbo1991 selger et ganske skjeldent og rått sett i 18 til E30 då..work som har stått på e30 m3 så vet ikke om det er plass til di på din kanskje men verd og høre di er råå
Reset Skrevet August 11, 2012 Forfatter Skrevet August 11, 2012 Her inne er det jo mangen E30er av veldig høy klasse, så er nok sikkert ikke bare bare og finne seg 3 delte hjul som ingen har hatt/har fra før.. Selv synes jo eg store bbs RS med god kant eller RC er sikker vinner då.. Ac hjul og Oz futura er jo ganske gromt då.. Men turbo1991 selger et ganske skjeldent og rått sett i 18 til E30 då..work som har stått på e30 m3 så vet ikke om det er plass til di på din kanskje men verd og høre di er råå Ikke helt min type felger dette, var ganske feit, men lite gira på å betale 20k på noe som ikke "midt i blinken" samt at 18" blir kansje litt for stor!
Rayen Skrevet August 11, 2012 Skrevet August 11, 2012 Kan være enig med deg igrunn selv hadde eg gått for noe trappe kant opplegg Hartge hjulene i 17 di selger på felgen-garage som ståle hadde på sin blåe e30 en stund er rå og hadde kledd denne godt vil eg tro
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå