Kristiansan'årn Skrevet August 10, 2012 Skrevet August 10, 2012 Ønsker å kjøpe komplett Bredfront Til min vogn, bør være brilliantrot, men kan kansje ta andre farger og men da må selger kunne lakke de fint!, betaler selvfølgelig for dette også! Helst rundt arendal-Lyngdal, og oppover Evje, Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Kofoede39 Skrevet August 11, 2012 Skrevet August 11, 2012 Ønsker å kjøpe komplett Bredfront Til min vogn, bør være brilliantrot, men kan kansje ta andre farger og men da må selger kunne lakke de fint!, betaler selvfølgelig for dette også!Helst rundt arendal-Lyngdal, og oppover Evje, Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Hvor mye betaler du? Dette er matt svart så må lakkeres
Kristiansan'årn Skrevet August 11, 2012 Forfatter Skrevet August 11, 2012 Betaler det de er vært, de trenger jo en lakkering, kan du lakke de billig? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Kristiansan'årn Skrevet August 12, 2012 Forfatter Skrevet August 12, 2012 Opp Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Kofoede39 Skrevet August 31, 2012 Skrevet August 31, 2012 Betaler det de er vært, de trenger jo en lakkering, kan du lakke de billig?Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Jeg har desverre ingen billige kontakter på det. Du kan få kjøpe det sånn som det er. Kom med et bud
Kristiansan'årn Skrevet August 31, 2012 Forfatter Skrevet August 31, 2012 er det tilsvarenes nytt det settet eller? brukt/rullemalt? komplett?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå