pitbullblondie Skrevet August 10, 2012 Share Skrevet August 10, 2012 Minner om at dette er en salgstråd, og ber om at dere holder sure oppstøt og useriøse kommentarer for dere selv. Takk! http://bil.autodb.no/autodb/search.wa2? ... 3924550004 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet August 10, 2012 Share Skrevet August 10, 2012 Kan jeg anbefale noen flere bilder? Det vil nok hjelpe masse! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pitbullblondie Skrevet August 10, 2012 Forfatter Share Skrevet August 10, 2012 Kan jeg anbefale noen flere bilder? Det vil nok hjelpe masse! Lykke til! Tusen takk! Jeg får hjelp til å vaske bilen i morgen, så da kommer d flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torolav933 Skrevet August 21, 2012 Share Skrevet August 21, 2012 intrisert i bytte? e30 325 prosjekt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pitbullblondie Skrevet August 23, 2012 Forfatter Share Skrevet August 23, 2012 intrisert i bytte? e30 325 prosjekt ? Blir nok en 2-dør's E30 etterhvert, men har mere enn nok prosjekter for i år. Ellers takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coretrax Skrevet August 27, 2012 Share Skrevet August 27, 2012 Hei, hadde det vert mulig for å laste opp Bilder av ut og innvendig av bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pitbullblondie Skrevet August 28, 2012 Forfatter Share Skrevet August 28, 2012 Hei, hadde det vert mulig for å laste opp Bilder av ut og innvendig av bilen? Skal få gjort det til helga, evnt seinest til uka. Er opptatt med et par andre prosjekter som må prioriteres da jeg vil få istand et par vinterbiler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coretrax Skrevet September 3, 2012 Share Skrevet September 3, 2012 Okey kan også komme å ta en titt siden jeg bor på Hamar så er ikke lange turen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå