Gå til innhold

Ruben's BMW e34 525tds - Vurderes solgt!


 Share

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg en BMW e34 525 tds av Erlendmelk her på forumet!

Bilen hadde 350 000 på telleren da jeg kjøpte den, men verken ser eller føles slik ut, så noen har stelt godt med den gjennom tiden!

Bilen ble importert i 2000 så bære preg av å ha gådd halve livet i tyskland å ikke på Norges salte veier.

Planer videre er ikke så alt for mye:

- Har jo alt komplett m5 interiør, senk, og hvite blinkers frem og bak så synes utseendemessig at den er mer eller mindre slik jeg vi ha den!

- Ruste den opp teknisk

- Bestille nye skjermer og lakke

- Få tak i dører som ikke har den klassiske rusten i bunn

- Kjøpe nye "bbs" felger, økonomien nå tilsier vell at det blir replica

Tok et par bilder på hjemturen som varte ikke mindre enn 15-16 timer ;)

ht2ln1mme3vhrodmlqr6.jpg

vm3hhp517g69xtgo3rht.jpg

hdrizwifiisgw6fqbblm.jpg

Litt usikker på den gule lyktefilmen, liker det, men er og fan av helt stilrent :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble foresten stoppet i teknisk kontroll på hjemturen etter jeg hadde kjøpt bilen. Kontrolløren virket veldig "interesert" i felgene og senken. Jeg hadde jo bare med meg midlertidig vognkort så han måtte inn i bilen deres å søke opp vognkortet, men da han kom tilbake sa han det ble noe kluss så han fikk ikke opp noe så jeg fikk bare kjøre hjem, rimelig lettet da ja :D

Et par random bilder jeg tok idag, fortsatt skitten bil :(

5id0tj7i1i7ktrc86n6o.jpg

obai9e38ubj1zg8r1p6e.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker til alle :)

ååååh jeg savner denne!! :) Kjører rundt i en daff 520 nå, er ikke det samme!

Må si jeg ble rett og slett glad på dine vegne når jeg hørte du fikk kjøre videre i kontrollen forresten :) Kjipt å få mangellapp med engang, hehe..

Skjønner jeg godt at du gjør! :D

tqzbds739h6t5bhsrzob.jpg

;)

Men ja satt med hjerte i halsen da jeg ble stoppet i kontroll mest fordi jeg var 100 mil hjemmefra og han var av den gamle typen og jeg var redd han skulle ta den helt ut å gi kjøreforbud :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom meg omsider til Tromsø , men såklart ikke uten å punktere først :x

1yfzkj1kfp8nbfts85ix.jpg

Og der sto jeg som en idiot midt på E6 på en strekke ved målselv og ventet på falck.

Fikk skade på felgen som igrunn var det sureste :(

mpt09nupv6od1yj0dce3.jpg

Der dekket revnet, må ha vært skade på dekket eller noe for dem var rimelig nye.

8fjg4g4d2qd92ka783zj.jpg

Og såklart. Kul med reservehjul .. 8)

3n8qey2j5gw7qca1zshk.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart jeg ikke har sett deg når du kjørte gjennom bardufoss.. Fett med flere E34er i området :D

Suste bare igjennom da, planen var jo å kjøre i ett, helt til jeg punkterte da :roll:

Uffda :( Rart det der, dekkene var helt nye!

Første gangen reservehjulet har blitt brukt tror jeg faktisk :) Luft fra 1992 :D

Ja dem er jo knapt nok slitt, men bergningsmann fra falck sa det mest fornuftige han kunne komme på som hadde skjedd var at dekket hadde fått en liten skade ved at jeg feks kjørte i en hump/hull som hadde spist seg mer og mer, han begynnte først å snakke om dekkstrekket (som knapt nok eksisterer), men det har jeg liten tro på , har da sett ganske mye mer enn det lille jeg har :P

Men ja hehe kjekt med reservehjul, skulle bare sjekke trykket i dekket etter jeg fikk bytta over, selv om det så å kjentes meget fint ut, men da viste det seg å være 0,9bar så glad jeg sjekket vertfall :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...