wiccey Skrevet August 11, 2012 Share Skrevet August 11, 2012 Fant på eBay noen søte adaptere som er fra de originale høyttalerne til 6x9 høyttalere, trenger ikke kutte, skjære, bore +++ for og få dem inn monter heller et par adaptere og skru på plass uten mikkmakk Link til adapterene HER! jeg vet ikke hvor gode disse er men er bestilt. aner ikke hvor mange av dere der ute som vet om disse men tenkte jeg skulle informere om dem, sikkert ikke ALLE som vet om dem, forhåpentligvis Gir tilbakemelding hvordan dem evnt fungerer når jeg får dem Om dette er i feil tråd så flytt den gjerne til riktig tråd Info fra artikkelen: PAIR of Black Speakers for BMW 1991-98 E36 Saloon / Coupe Models Only - not Suitable for Compact or Convertible Models No Cutting Required Allows 6x9's to be fitted Brand New and Boxed In Stock Ready For Dispatch Not Supplied With Fitting Screws Allows you to replace the cars original speakers with speakers of your own choice! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå