Freddaa Skrevet August 11, 2012 Skrevet August 11, 2012 Girkassen gikk i safemodus!! hva er feil da? hva burde jeg gjøre? noen gode tips hadde jeg ikke takket nei til akkuratt nå!
ProjectE39 Skrevet August 12, 2012 Skrevet August 12, 2012 Noen lamper som lyser? Om ASC og ABS-lampa lyser samtidig og du mangler speedometer, samt at resten av instrumentene viser rare utslag så har du enten defekt ABS-føler venstre bak eller defekt ABS styreenhet. Om du plukker av kontakten til ABS-modulen under panseret så vil den gire normalt men du vil mangle speedometer.
Bmwrob Skrevet August 12, 2012 Skrevet August 12, 2012 Nødmodus er bare å en måte å beskytte motor og girkasse på, er kanskje en føler ett elr annet sted som er gåen. Anbefaler å ta en diagnose og teste, evnt + resette hele bilen. Du kan også bare resette bilen ved å koble fra batteriet i over 10 min, men er du som meg vil du gjerne vite hva som utløste nødmodus.
bjalle Skrevet August 12, 2012 Skrevet August 12, 2012 Sjekk batteriet først,er det en defekt celle i det,eller det er for svakt til å ta imot full lading fra dynamo så kan det gi både safemodus på girkassen og failsafe trans modus,er ikke det tilfelle så må du nok kjøre en diagnose.
mudbug Skrevet August 12, 2012 Skrevet August 12, 2012 Girkassen gikk i safemodus!! hva er feil da? hva burde jeg gjøre? noen gode tips hadde jeg ikke takket nei til akkuratt nå! fikk du sammen som jeg hadde på min bil? mistet gasspådrag, max rpm 1500.
FKS Skrevet August 27, 2012 Skrevet August 27, 2012 Girkassen gikk i safemodus!! hva er feil da? hva burde jeg gjøre? noen gode tips hadde jeg ikke takket nei til akkuratt nå! fikk du sammen som jeg hadde på min bil? mistet gasspådrag, max rpm 1500. [ Bilde ] Hva var problemet på bilen din da?
mudbug Skrevet August 27, 2012 Skrevet August 27, 2012 Girkassen gikk i safemodus!! hva er feil da? hva burde jeg gjøre? noen gode tips hadde jeg ikke takket nei til akkuratt nå! fikk du sammen som jeg hadde på min bil? mistet gasspådrag, max rpm 1500. [ Bilde ] Hva var problemet på bilen din da? ny gass spjelden . 5000 kr. diagnosen visste P1542 travel pedal gass sensor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå