Rotax8 Skrevet August 12, 2012 Share Skrevet August 12, 2012 startet biln imårres å sku kjøre på jobb. sku da je på så var det litt fusk på 4000 rpm. sku da kjøre fra jobb så jikk den ei lita stund, så fikk jeg litt vibrasjon under bilen.. å da slutte biln å drage.. stopper på 2000-3000 rpm.. virker så at fødepumpa går treigere en normalt.. men kobler jeg av kontaktn til sensoren på diesel filteret så får jeg turtal på biln.. leste at d var kjent med fødepumpe feil og nødmodus på m57 motorn.. er foresten manuelgir vis d skuh a noe å si... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwrob Skrevet August 12, 2012 Share Skrevet August 12, 2012 Kjent feil md fødepumpe ja, ta en diagnose for å bekrefte. Er mye som kan ha gått. Får du lett start på den eller er den tungstartet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotax8 Skrevet August 12, 2012 Forfatter Share Skrevet August 12, 2012 ja e den eg frøkte + enn injektor.. nei var ikke det dær å da.. men vet ikke no på kald motor.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå