Gå til innhold

Motorfester og grenrør for montering av s38b38 i e28 ønskes


Thomas N
 Share

Anbefalte innlegg

Ønsker og kjøpe ferdig tilpassede motorfester,girtravers fester og grenrør til s38b38 som gjør at jeg kan montere min motor i min e28 m535. Eller om noen vet hvor jeg kan få kjøpt dette hadde det vært supert :D

Lurer også på annet svinghjul,lettere til m5 3.6 om noen har det.

Har jo svinghjul på motoren men det går vel ikke med dobbelmasse når man skal bruke 262cr kasse vel #-o ?

Regner med jeg kan bruke den originale clutchsylinderen om jeg ikke tar feil ?

Må jeg lage ny mellom aksling og eller passer den jeg har til 262cr kassen,er det rett lengde ?

=P~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker og kjøpe ferdig tilpassede motorfester,girtravers fester og grenrør til s38b38 som gjør at jeg kan montere min motor i min e28 m535. Eller om noen vet hvor jeg kan få kjøpt dette hadde det vært supert :D

Lurer også på annet svinghjul,lettere til m5 3.6 om noen har det.

Har jo svinghjul på motoren men det går vel ikke med dobbelmasse når man skal bruke 262cr kasse vel #-o ?

Regner med jeg kan bruke den originale clutchsylinderen om jeg ikke tar feil ?

Må jeg lage ny mellom aksling og eller passer den jeg har til 262cr kassen,er det rett lengde ?

=P~

Du kan bruke de orginale motor og girkassefestene på s38 motoren, Det skal passe rett på..

Mellomaksel vil passe dersom du bruker 262cr kassa.. Den passer også rett på s38 motoren..

Grenrøret kan du bygge om, eller så kan du bruke grenrør fra en orginal e28 m5 eller m6. Det er et grenrør fra en m88 motor og det passer rett på s38 motoren din, men dem er litt vanskelig å få tak i, ellers tror jeg GS Bildeler kan skaffe dem, men de er fryktelig dyre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker og kjøpe ferdig tilpassede motorfester,girtravers fester og grenrør til s38b38 som gjør at jeg kan montere min motor i min e28 m535. Eller om noen vet hvor jeg kan få kjøpt dette hadde det vært supert :D

Lurer også på annet svinghjul,lettere til m5 3.6 om noen har det.

Har jo svinghjul på motoren men det går vel ikke med dobbelmasse når man skal bruke 262cr kasse vel #-o ?

Regner med jeg kan bruke den originale clutchsylinderen om jeg ikke tar feil ?

Må jeg lage ny mellom aksling og eller passer den jeg har til 262cr kassen,er det rett lengde ?

=P~

Du kan bruke de orginale motor og girkassefestene på s38 motoren, Det skal passe rett på..

Mellomaksel vil passe dersom du bruker 262cr kassa.. Den passer også rett på s38 motoren..

Grenrøret kan du bygge om, eller så kan du bruke grenrør fra en orginal e28 m5 eller m6. Det er et grenrør fra en m88 motor og det passer rett på s38 motoren din, men dem er litt vanskelig å få tak i, ellers tror jeg GS Bildeler kan skaffe dem, men de er fryktelig dyre...

Takk for svar :D

Mangler det ikke 2 bolter på en side så man må ha en slags adapterplate mellom motor og motorfeste da ?Ellers er jeg jo ikke langt unna og ha det jeg trenger da for og få den neddi :D Kom til og tenke litt, hadde greie på dette før men etter en stund utenfor miljøet og forumlesingen så har det gått bort en del memory :P

Hvordan gjør dere det når dere bygger om grenrøret da ? Er det nok og skjære det av flensen og kutte det litt mer skrå for og få det nærmere motoren eller ? Spør bare, er jo ikke noe problem og se det når motoren er i såklart :D

Får høre litt med Gs da på mandag :D

Prøver og lete etter grenrør men er vanskelig og få tak på ja #-o

Hvordan er det med ledningsnettet,er det noen som har en how to eller en guide på dette ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...