Gå til innhold

Håvard's E90 320D *M3 fangere montert*


 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har fått på nye sommerfelger, endelig! Syns det blei veldig bra :D

Har og fått på ein liten spoiler, så begynner å se ganske grom ut bakfra :)

Som alltid finner eg ut at eg skal ta bilder når det er blitt mørkt, så det blir alltid dårlige gatelys bilder :P

3f0cp3saiblqddikoc98.jpg

6p1wnfzegjqa5uq763h8.jpg

uuzj2rq7n7g2i2wc5tcj.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Finværet begynner å komme, endelig! Begynner snart å skje litt her :)

Har installert nytt anlegg i bilen; byttet alle høyttalere med Gladen BMW One settet fra dynabel, og byttet orginal forsterker med ein JL 600/6. Skal sei det blei forskjell ja! Klarere, finere lyd og mykje meir presis og kraft i bassen, meget fornøyd med det :)

Har og bestillt full M3 styling som er på vei, og håper på å få det lakkert og på i løpetav kort tid! Neste plan blir senkesett, lurer på Supersport Black Evolution, er det bra?

Tok noen bilder av nyvasket bil i dag. Dette er uredigerte mobil bilder, blei overaska over kor bra bilder denne mobilen tar!

3ou6sls9tlobn5rs7zyt.jpg

zwosetwzpliv3r7793ft.jpg

9yd09fb5drigu49apri7.jpg

gvoy5pzvwzmmou8a9i87.jpg

kik1npvupmr88yn8tvws.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Flott bil! :) Hvor kjøpte du stereoen, og hvordan var utskiftningen? Enkel sak?

Takk for det :D

Kjøpte høyttaler pakken av dynabel. Forsterkeren kjøpte eg fra ebay, og så fikk eg tak i eit kabelsett fra en fyr som het technic på e90post, som gjorde at alt var plug and play! Er nødt til å ha HIFI stereo for at det skal virke då. Bytter rett og slett bare ut orginal forsterkeren med den nye, og bytter alle høyttalerene. Bruker dei orginale kablene som allerede er i bilen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heheh du kjøpte akkurat samme løsning som meg på forsterker samt technic Hifi plug and play kabelen;) jeg har da Bsw høyttalerne som er vesentlig bedre!!! Gir en utrolig klar og dyp lyd!

Hehe, kanskje eg var innom å hentet litt inspirasjon? ;) Har ikkje hørt bsw, men er ivertfall veldig fornøyd med Gladen settet, er den nye versjonen av det som kom for rundt ein måneds tid siden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...