Snooze Skrevet August 12, 2012 Skrevet August 12, 2012 Hei, er ny på forumet og tenkte eg skulle lage en tråd eg og! Heite Marcus og har nett kjøpt meg en E46 320 2001 mod. (2.2) Planer: Eu-godkjenne Skinn sete Sote rutene Angeleyes Senkesett Shadowline liste M-Tech 2 Kvite Blinklys / sideblinkers Heil lakering Kjekt med kommentara og tips
Snooze Skrevet August 13, 2012 Forfatter Skrevet August 13, 2012 Idag begynte eg litt smått på mangellappen etter EU kontrollen, som forige eigar hadde tatt. -Skifte frontrute -Bremseslanger framme -Viskara -Stille inn lys -Pære Begynte idag med å skifte Slangane Her ser dere grunnen til at rute må skiftast Vert på skrapen og henta meg ei rute som såg fin ut Så må lysa justeræast, og gåene pære må byttast
Snooze Skrevet August 13, 2012 Forfatter Skrevet August 13, 2012 Senkesett og kvite blinklys (rundt heile bilen) e bestilt ! Prøvde å ta av emblema bak med en tanntråd, og det vart sånne stygge merker igjen. Prøvde å bruke denna, det hjalp litt, men er sånn stiv lim som sitter igjen. Nokon som veit ka eg kan gjøre uten å ødelegge lakken?
pure_stig Skrevet August 13, 2012 Skrevet August 13, 2012 Jeg har alltid brukt sitrusrens og gnikk-gnikk og da har det blitt veldig bra. Selvsagt trengs det litt polering for å få det bra. Heeeeeeelt hundre vil det vel aldri bli da merkene sikkert har sittet på veldig lenge.
Kimmey Skrevet August 13, 2012 Skrevet August 13, 2012 Velkommen og gratulerer med fin E46! Jeg sverger også til sitrusrensen! Kjør på et par runder med sitrusrens, og gjerne la det få godgjøre seg litt før du wiper off! Så kjører du på med en god rubbing hvis ikke det tar bort alt;)
Snooze Skrevet August 13, 2012 Forfatter Skrevet August 13, 2012 Takk for det Kimmey! Da blir det sitrusrens! kor får man kjøpt det?
Kimmey Skrevet August 13, 2012 Skrevet August 13, 2012 Takk for det Kimmey! Da blir det sitrusrens! kor får man kjøpt det? Vi har 3M sitrusrens på Montér ihvertfall! vil tro de fleste byggevarehus har slikt! hvis ikke kan du prøve feiltema, jula osv
Snooze Skrevet August 15, 2012 Forfatter Skrevet August 15, 2012 SKal prøve å få kjøpt imorra Angel eyes er og bestilt no senkesettet er utsolgt, og levrandør er tom.. så det tar si tid. nye baklykte og kvite blinkers kjem neste veke sammen med AE Prøve å rekke etterkontrollen første veka som lærling
Spiff Skrevet August 15, 2012 Skrevet August 15, 2012 senkesettet er utsolgt, og levrandør er tom.. så det tar si tid. da hadde jeg hørt med noen andre steder. er ikke mulig at alt og alle er tomme
pure_stig Skrevet August 15, 2012 Skrevet August 15, 2012 Hva slags senkesett skal du ha da? Er jo FLUST av senkesett å få taki til både billig og dyr penge. Spørs helt hva det skal brukes til selvsagt
Snooze Skrevet August 15, 2012 Forfatter Skrevet August 15, 2012 Bestilt det justerbare senkesette til 3000kr på Parts and retards! Har forresten kutta ut frontruta idag. Men fekk besøk av ei venninde, så fekk ikkje gjort så masse meir. Fekk lista ut heil, om det skulle ta FOR lang tid før nyelista rundt vinduet skulle komme. Vil ha skilt på bilen så fort som F!
Snooze Skrevet August 16, 2012 Forfatter Skrevet August 16, 2012 Nye viskara er kjøpt. Kvite parklyspære. rain-off og god duft. Grunna a tuningart senkesette tar så lag tid, så får eg TA technix til samme prisen
EspBD Skrevet August 16, 2012 Skrevet August 16, 2012 Kommer til å følge med her fremover ja fin bil!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå