enoxn Skrevet August 13, 2012 Share Skrevet August 13, 2012 Da var motor og el nett på plass. Problemene er vel da at bensinpumpa ikke starter med tenningen, kan kjøre den med å sette + på sikringen, og det er heller ingen gnist å få. Noen som vet hva dette kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stuffy92 Skrevet August 13, 2012 Share Skrevet August 13, 2012 Hvordan modell er bilen du satt den i? Husk hvis du har over 95 modell så har du ews 2 og når du setter i en motor som er ews 1 så må du klippe den grønne ledning på motorstikket hvis jeg ikke tar helt feil:) skal sjekke det ut:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enoxn Skrevet August 14, 2012 Forfatter Share Skrevet August 14, 2012 Bilen er 94, motor tror jeg skal være noe tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spaix Skrevet August 14, 2012 Share Skrevet August 14, 2012 veivsensor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwrob Skrevet August 14, 2012 Share Skrevet August 14, 2012 Skrudd til jordinga skikkelig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enoxn Skrevet August 14, 2012 Forfatter Share Skrevet August 14, 2012 Gods skal være på plass, usikker på sensor. :s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stuffy92 Skrevet August 14, 2012 Share Skrevet August 14, 2012 hovedreelene er ødelagte:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stuffy92 Skrevet August 14, 2012 Share Skrevet August 14, 2012 kan jeg tenke meg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enoxn Skrevet August 15, 2012 Forfatter Share Skrevet August 15, 2012 Hvilke releer er det da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stuffy92 Skrevet August 15, 2012 Share Skrevet August 15, 2012 det er to eller tre reeler som er ved siden av sikringsboksen:) bytt de så kan jeg nok tenke meg at bilen starter:) husker ikke hvem av dem som styrer hva med bytt alle så er du sikker:) veit dem styrer bensinpumpa og sånn og tenning:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enoxn Skrevet August 20, 2012 Forfatter Share Skrevet August 20, 2012 Problem løst! Byttet hele el-nettet til en fra en manuell bil, og så var mye gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stuffy92 Skrevet August 20, 2012 Share Skrevet August 20, 2012 hehe:P var så enkelt ja:) men det er bra:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå