Morten Olsen Skrevet August 27, 2012 Share Skrevet August 27, 2012 De jeg hadde på før var 225. Vet ikke om de er gode for mer enn det. Hei. Vil det si at det er 7,5" bredde på felgene? Er det samme bredde forran og bak? Morten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halgahl Skrevet August 27, 2012 Forfatter Share Skrevet August 27, 2012 Det er jeg usikker på.. Kan måle når jeg kommer hjem neste tirsdag, sitter i nordsjøen nå og får ikke gjort så mye med det nå Ja det var 225 dekk fremme og bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EinarrBB Skrevet September 10, 2012 Share Skrevet September 10, 2012 Solgt? Passer disse på E60? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halgahl Skrevet September 11, 2012 Forfatter Share Skrevet September 11, 2012 Er samme boltsirkel ja men usikker, er muligens en annen inpress på dine. Disse felgene har innpress 42, skjekk opp hva din bil trenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halgahl Skrevet September 20, 2012 Forfatter Share Skrevet September 20, 2012 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet November 15, 2012 Share Skrevet November 15, 2012 Noen av sjåførene du kjenner som skal oppover vestlandet til Haugesund/Bergen traktene?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightmare Skrevet November 15, 2012 Share Skrevet November 15, 2012 Er samme boltsirkel ja men usikker, er muligens en annen inpress på dine. Disse felgene har innpress 42, skjekk opp hva din bil trenger. er rundt 20 i ET på e60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halgahl Skrevet November 30, 2012 Forfatter Share Skrevet November 30, 2012 Tror de er oppover haugesund/bergen en sjelden gang i blandt. Skal høre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saue Racing Skrevet November 30, 2012 Share Skrevet November 30, 2012 Brukbare dekk på 2 av dei eller er det uten dekk på alle 4? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halgahl Skrevet Desember 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2012 De 2 det er dekk på er mønsteret så og si slitt bort, så jeg kan ta av dekkene om ønskelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saue Racing Skrevet Desember 1, 2012 Share Skrevet Desember 1, 2012 Funne ut om dei e 7.5" , 8" eller 8.5"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halgahl Skrevet Desember 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2012 Nei. Kan kjøre ner og måle i dag. Er du intressert? Har fått bud i fra en i Tromsø på 2000kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halgahl Skrevet Desember 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2012 8,2" tommer målte jeg dem til i fra innsiden av felgkanten. Men da var felgene solgt til tromsø, med mindre et grusomt godt bud dukker opp i løpet av kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå