eirikhoel Skrevet August 14, 2012 Skrevet August 14, 2012 Hei. Har tittet litt rundt på forumet nå, men sliter med å finne samme problem som jeg har på min bil. Ok, dette skjedde.. Kjørte bilen, ante fred og ingen fare (bmw da ah) Men brått kommer VARSELLAMPE for lavt vann- nivå.. Så jeg etterfyller, men neste dag er lampa tilbake.. Regner selv med at pakkningen er røket for har fått det legendariske brune ´´gromset´´på underkant av påfyllingslokket + litt på oversiden av peilepinna (nederst) MEN ingen veskedannelse som jeg kan se på selve oljen. Så jeg pellte av viskere å alt annet av plast som var i veien for at jeg fikk sett i motorrommet bak. (levde i håpet om at bare det var vannslangen bak, men nei) SÅ fyllte jeg vann , startet opp og stod der å ventet.. Det jeg nå ser er at det ´pippler´/bobbler litt veske ut av bilens venstre side på motorens høyre hjørne bak ish Så langt, hva kan dette være ? anyone!! hilfe Bilen har hele tiden startet når jeg fant ut vannlekasjen, men her om dagen etter den har stått i tre uker, så drar plutselig ikke Starteren rundt ? wtf Vi har 2 problemer her (tror jeg) hjelp..... Men ja , bilen har nå stått i tre uker, hiver ikke bare dette på verksted for de er noen horer som skal ha penga mine! På forhånd, thanx!
Bmwrob Skrevet August 14, 2012 Skrevet August 14, 2012 Helt i bakkant så ligger de jo enda en plastrør, kan hende det er den som er gåen? Er typisk feil..! Det at den har ike startet etter 3 uker.. Dårlig batt? Prøv med hjelpestrøm?
eirikhoel Skrevet August 14, 2012 Forfatter Skrevet August 14, 2012 Starteren hadde bare hengt seg opp, den kom tokk tak med litt go gammeldags banking! Meen det er mest sansynlig Toppakningen som trengs utskiftning
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå