Gå til innhold

Gåen toppakning på e46 318 coupé 99mod 180 000 km (HJELP)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Har tittet litt rundt på forumet nå, men sliter med å finne samme problem som jeg har på min bil.

Ok, dette skjedde.. Kjørte bilen, ante fred og ingen fare (bmw da ah) Men brått kommer VARSELLAMPE for lavt vann- nivå.. Så jeg etterfyller, men neste dag er lampa tilbake..

Regner selv med at pakkningen er røket for har fått det legendariske brune ´´gromset´´på underkant av påfyllingslokket + litt på oversiden av peilepinna (nederst) MEN ingen veskedannelse som jeg kan se på selve oljen.

Så jeg pellte av viskere å alt annet av plast som var i veien for at jeg fikk sett i motorrommet bak. (levde i håpet om at bare det var vannslangen bak, men nei) SÅ fyllte jeg vann , startet opp og stod der å ventet.. Det jeg nå ser er at det ´pippler´/bobbler litt veske ut av bilens venstre side på motorens høyre hjørne bak ish :roll:

Så langt, hva kan dette være ? anyone!! hilfe

Bilen har hele tiden startet når jeg fant ut vannlekasjen, men her om dagen etter den har stått i tre uker, så drar plutselig ikke Starteren rundt ? wtf #-o

Vi har 2 problemer her (tror jeg) hjelp.....

Men ja , bilen har nå stått i tre uker, hiver ikke bare dette på verksted for de er noen horer som skal ha penga mine!

På forhånd, thanx!

Skrevet

Helt i bakkant så ligger de jo enda en plastrør, kan hende det er den som er gåen? Er typisk feil..!

Det at den har ike startet etter 3 uker.. Dårlig batt? Prøv med hjelpestrøm?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...