eriksen76 Skrevet August 14, 2012 Skrevet August 14, 2012 Noenlunde dumt spørsmål :S har sett litt rundt under panseret, jeg har da dette dieseldyret i en 04 mod 318, er en godt utstyrt bil MEN har lyst på motorvarmer, noe jeg ikke tenkte på da jeg kjøpte bilen. Det er en ettermontert m-tech front på bilen, kan det hende jeg har sånn flaks at bilen har motorvarmer? tenkte kanskje det var håp om det lå noe bak der siden fangeren er ettermontert. Vis håpet er omme, hvordan er denne motoren i 30-? :S er slike universale varmere noe bra Takker for svar
Bmwrob Skrevet August 14, 2012 Skrevet August 14, 2012 Universale varmere er jo helt ok, skal du først ettermontere et som ike er altfor dyrt hadde jeg forhørt meg med de som monterer defa
eriksen76 Skrevet August 14, 2012 Forfatter Skrevet August 14, 2012 Skal se på saken liker å ta turer til Sverige når det er vinter, der er det fort over 30- :S redd for å bi stående
Bmwrob Skrevet August 14, 2012 Skrevet August 14, 2012 En av de beste vinterinvesteringene dine vil være kjempebra batteri
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå