Myshan Skrevet August 14, 2012 Share Skrevet August 14, 2012 hei! speedometeret mitt på min e30 320 funker ikke... men kilometermåleren gjør det.. har 4 innganger på baksiden men kun 2 er i bruk. den kvite og den blå på hver sin side.. noen som har en ide ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hellems, E30 Skrevet April 3, 2013 Share Skrevet April 3, 2013 Fant du noe svar på dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardtop Skrevet April 3, 2013 Share Skrevet April 3, 2013 Resten av dashbordet fungerer som det skal? Kan det være dårlige SI batterier? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hellems, E30 Skrevet April 3, 2013 Share Skrevet April 3, 2013 SI batteriene skal bare være til oljeintervallet vel? jeg målte de batteriene for ikke så lenge siden og litt etter slutta speedo. har samme problem som han. olje/service lysa lyser ganske kraftig på min hvertfall. vet du hvordan man måler ohm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-a Skrevet April 3, 2013 Share Skrevet April 3, 2013 Ene kontakten bakpå spedometeret er til kjørecomputer veit æ.Normalt så e det bare to kontaker i bruk på de.Men villa prøvd og skifta batteri på det.Er jo bare og lodde på oppladbare batteri med samme volt på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hellems, E30 Skrevet April 3, 2013 Share Skrevet April 3, 2013 Den gule er til "kjørecomputer" er bare til digital klokka mi som jeg har merka. blå og hvit skal det være i. fart og turtall går hvertfall gjennom den blå. økonomi måler- blå 11 turteller- blå 7. (eller omvendt, husker ikke helt) mener speedometer var 18 på blå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardtop Skrevet April 3, 2013 Share Skrevet April 3, 2013 Må innrømme at jeg ikke vet sikkert, men har hørt at flere instrumenter kan begynne å oppføre seg rart når batteriene er dårlige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myshan Skrevet April 4, 2013 Forfatter Share Skrevet April 4, 2013 jeg bytta selve hastighetsmåleren så kom det seg. vet ikke hva som var feilen igrunn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hellems, E30 Skrevet April 4, 2013 Share Skrevet April 4, 2013 kom det plutselig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myshan Skrevet April 7, 2013 Forfatter Share Skrevet April 7, 2013 etter jeg demonterte den og bytta motoren inni ja... men det vil jo forsåvidt si at det var den som var ødelagt da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå