Jokkke Skrevet August 14, 2012 Share Skrevet August 14, 2012 Hei, vurderer salg av min utrolig strøkne E36 coupe til fordel for nyere bil, ennå litt usikker på om jeg skal beholde eller ikke, men legger den hvertfall ut for å sjekke interessen. Info M50B20 med vanos. Karosseri og motor er gått 178 000km, dokumentert med servicehefte hele veien. Stor perm med alt av kvitteringer, fra små klips til storservice i tyskland. så å si alt. Splitter nytt JOM coilovers, kun rullet ca. 100-200km, ble også montert nye Bilstein topplagere foran Nye felger med helt nye hjul, også rullet 100-200km M3 frontfanger nylakkert ifjor sommer, ingen skader. IKKE RUST, aldri vært rustveiset eller noe, eneste rusten som var i inni hjulbuekanten, men har uansett tectylert på nytt og fjernet den rusten som var.. M3 vinge, også nylakkert ifjor sommer. M3 sideskjørt har jeg liggendes, men ikke lakkert og montert. Effektanlegg type scorpion, relativt nytt. Komplett svart innredning, med sportsinteriør. Medfølger 3 sett hjul, piggfrie vinterhjul på org. bmw felger, pigghjul på org. bmw felg og BBS RS 8" og 9" ET20 kopi på nye dekker. Blir EU godkjent og senkesett blir skrevet inn før evt. salg. Bilen blir EU godkjent og senkesett innskrevet i vognkort før salg. 75 000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet August 16, 2012 Share Skrevet August 16, 2012 Tuuull og tøys Joakim! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet August 16, 2012 Forfatter Share Skrevet August 16, 2012 Jeg veeeet.. Men fristelsen for noe nytt er stor.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet August 19, 2012 Forfatter Share Skrevet August 19, 2012 68k ved hurtig avgjørelse, men da uten EU godkjenning og senkesett innskrevet i vognkort.. Kan også nevne at bilen har kun vært eid av BMW entusiaster hele veien siden den kom til Norge i 1996. Fra 1996 til 2004 ble den eid av en kar født i 1929. Rundt 2005-2006 ble det byttet girkasse da synkro fra 4. til 3. var dårlig, så girkassen som står i nå har kun 100 000km på seg. Det er spiller med AUX i og pioneer høyttalere foran og bak. 2diskanter i dørene. Altså 6 høyttalere. En 2x12" basskasse følger også med. Har et par originale lykter også, og en original frontfanger som medfølger. Det er ikke slitasje på seter, men det er noe slark i seteryggen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet August 20, 2012 Forfatter Share Skrevet August 20, 2012 BUMP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaa1 Skrevet August 20, 2012 Share Skrevet August 20, 2012 Intr i innbytte? 320d e46n min? Mellomlegg fra din side da.. Sportsdelskinn og det meste av utstyr utenom nav. Svart interiør. viewtopic.php?t=225927 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet August 20, 2012 Share Skrevet August 20, 2012 Jeg tror du har lagt deg litt for høyt i pris Jokkke. Tror 60k ferdig eu-godkjent med godkjent senkesett er litt mer riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet August 20, 2012 Share Skrevet August 20, 2012 Alt for stiv pris!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet August 20, 2012 Forfatter Share Skrevet August 20, 2012 Kan ikke vi heller ta dette på PM enn i salgstråden da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lovlie Skrevet August 24, 2012 Share Skrevet August 24, 2012 Har du flere bilder av interiør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet August 24, 2012 Forfatter Share Skrevet August 24, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet August 25, 2012 Forfatter Share Skrevet August 25, 2012 Da var denne solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå