Frans2k Skrevet September 24, 2012 Forfatter Skrevet September 24, 2012 Hmm, snedig! Kjørte på jobb med bilen idag, å da var det ikke noe tegn til oljerøyk, så da ser det ut til at det blir kjøring på Opeltreffet på Frøya likevell Har også fått på nye felger, men trenger mere senk forran! Sitter 235/45-17 bak nå, skulle vært 40 profil, men hadde ikke det på lager
Frans2k Skrevet Oktober 10, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2012 Da er bilen lasta opp, og 18sett dekk i kassabilen! Drar til Frøya motorsportsenter fredag morgen!
Frans2k Skrevet Januar 5, 2013 Forfatter Skrevet Januar 5, 2013 Den helga på frøya endte med havari Så nå har jeg begynt å demontere motor, for å sende blokka på borring og planing Blir 86 borr og b28 veiv, noe som utgjør 2,9l. Da må den vell bli god med en Garrett GT42? M30 svinghjul, 765 trykkplate og 4-puck sinter ligger å venter, det gjør også 990cc dyser og en dreid innsugskam Her står den å venter imellom øktene
Frans2k Skrevet Juni 4, 2013 Forfatter Skrevet Juni 4, 2013 Her ble det store endringer, endte opp med en m42b18 med turbo. Noe som viste seg å bli meget kjørbart i denne bilen. Bremset 314whp og 350wnm, på 1,4bar Helt standard motor, med arp pinnbolter til toppen. Noe som endte med bøyde råder, å en knekt råde på Gatebil våler. Men kommer sterkere tilbake på E30Meet på Rudskogen! Litt bilder fra året så langt M3Gt vinge Kjenner virkelig at vektfordelinga er bra med m42 i E36! Ikke tema med M50 i den igjen på orginal plassering. Bremspapir. Under mappinga så var ikke Wg'n min helt god, den slapp forbi myye eksos, så jeg har sikkert effekten 500-1000 omdr tidligere no, og mulig litt mere. Retta opp camber bak, noe som gjorde at drivknutene/akslingene ikke holder så lenge, men får til å kjøre mye fortere med skrens Helga på våler endte jo slik som dette Forskjell på rådene på ny og gammel M42, så nå blir det en eldre motor!
Frans2k Skrevet Juni 23, 2013 Forfatter Skrevet Juni 23, 2013 Da har jeg fått ei natt i senga hjemme! Bilen funket utmerket! Storfornøyd med helga, beste treffet jeg har vært på! Stemningsbilde Noen som har noen bilder?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå