HHamre Skrevet August 15, 2012 Share Skrevet August 15, 2012 Mangler 1 felg. Er flere her som har bedre peiling enn meg på felger, jeg har lite eller ingen peiling, men skal matche de andre jeg har og på de står det "7jx16h2" Bilen min er en Bmw 2001 E46. Hadde vært fantastisk om noen kom med et billig tilbud eller link til ei side hvor jeg kan skaffe felger enkeltvis, På forhånd takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwrob Skrevet August 18, 2012 Share Skrevet August 18, 2012 gsbildeler.no så skriver du inn din rg nr i nettbutikk, går u under dekk og felger.. så velger du en felg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKise Skrevet August 18, 2012 Share Skrevet August 18, 2012 Hvis du tar å legger ut bilde av felgen du ser etter er det kanskje lettere å få sjekka om noen har noe liggende. Enig ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet August 19, 2012 Share Skrevet August 19, 2012 Ett bilde ville sikkert spart deg for en del penger,nytt er dyrt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorgenskogas Skrevet August 19, 2012 Share Skrevet August 19, 2012 Ebay gir noen treff på "7jx16h2" http://search.eim.ebay.no/?ev=&kw=7jx16h2&ect=&elc=-2&ec=&eb=Søk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå