TommyFF Skrevet August 15, 2012 Skrevet August 15, 2012 hei. har en e39 touring fra 04.99 jeg vil bytte høyttalere i. om det er mulig å få tak på ønsker jeg det originale harmann kardon anlegget som finnes til disse bilene, om ikke ønsker jeg veldig gjerne tips til høyttalere uten bruk av sub som kan anbefales? oppgraderer enten min 4/3 navi med cd skifter til 16/9 med mk4 og ipod interface, ellers kjøper jeg dynavin med android. slik at det er en av de to som er utgangspunktet. råd/veiledning blir satt stor pris på
fredrikE39 Skrevet August 16, 2012 Skrevet August 16, 2012 http://www.bavariansoundwerks.com/categ ... 0/Catalog/ De selger høytalere som er bra til e39.
TommyFF Skrevet August 16, 2012 Forfatter Skrevet August 16, 2012 takk for tips. ser man mister telefonfunksjonen ved å kjøpe det settet, så får se om det finnes alternativer.
todleif Skrevet August 17, 2012 Skrevet August 17, 2012 Er vel ikkje akkurat mange høgtalere med 2 tilkoblingssett. Du kan løse dette med å montere høgtaler(e) ein annen plass i bilen til tlf
TommyFF Skrevet August 17, 2012 Forfatter Skrevet August 17, 2012 Det er sant.. ser ut til at det blir dynavin på meg, og da går det jo via bluetooth uansett så heller mot bavarian. Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå