runest Skrevet Oktober 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2012 Det var 30 000 for bilen med orginalmotoren? Godkjent og med skilter? Jepp, men det stemmer. Er ikke solgt, og men er litt endringer da jeg har settet s50'n i min e36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runest Skrevet Februar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2013 Tok litt tid før det skjedde noe her. Bilen er nå endelig EU godkjendt og til salgs igjen. Måtte bytte hjullager, bremserør, stille lys, ny diff, ny travers foran og en del andre småting. Ble ikke påpekt noe på karosseri men jeg rustsveiste også bak i reservehjulsbrønn. Tidligere har jeg rustsveist både i motorrom og dørk så bilen er nå i god stand. Kjøpte også nytt hanskerom og det følger med 4x 17toms sommer felger (hvite på bilde)(med to helt nye dekk) og valgfritt 16 eller 14 toms vinterhjul sett. Det er også en ganske lav frontspoiler til bilen men den har jeg ikke på om vinteren. Har også en del ekstra deler, lys og ekstra instrument osv. 325 motoren fra 89 går veldig fint og den fikk ingen anmerkninger på målingen. Gikk med en hel del kroner og tid her nå så bilen går nå for 40 store. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå