Andnee Skrevet August 16, 2012 Share Skrevet August 16, 2012 Hei, jeg har et prosjekt stående som jeg vurderer salg av. Karoseriet er 1987. Påbegynt opp pussing, alt er demontert og det meste av tektyl er borte. Er klart for syrebad, noe som var planen min. Har fått en pris antydning på 15.000kr siden det er gjort såppas med grunnarbeid. Er en faktisk ikke så alt for mye rust, fordi forrige eier har sveiset mye av dette, men det er ikke gjort av fagperson og er derfor ikke verdens beste arbeid. selvom det er ganske ok. Nye kanaler Alt av papirer er i orden og det er godkjent senket. Har også det meste av Skruer som er lagt i egene små poser og merket hva de tillhører(Til hele bilen) Komplett Motor og gir med ledninger. +radiator,starter osv Motor er Facelift som går kjempefint, har kjørt den og den gikk veldig bra. Mener det ikke er orginale dyser og det er ikke orginalt grenrør. Slapp hvertfall Veldig lett i 1.st,2nd og litt i 3rd gir på tørra. Vet ikke om det er gjort noe mere med motoren en det. Rullet rundt 200k. Står med girkasse som er tight og fin -Dører -Panser -Bagasjeluke Som er ganske så fine for rust, Er bare noen små flekker i kanten akkurat ved fugene. Forstilling som er tight, noen powerflex foringer her og der. Bakstilling med noe powerflex. Uten diff. Har alt untatt interiør, Dvs Stoler og dørtrekk. -Bensintank -Rattstamme -ABS -Takluke -Rattstamme -Dashbord -Speedometer med rundt 200k -Varmeapparat som funker -Ledningsnett som ikke er tuklett veldig mye med -Sideruter og bakrute. -Fangere -Lykter -Grill -Sports ratt -Komplett eksos uten rust -Borbet felger med dårlig lakk og dekk -Bensin pumpe -Masterpumpe -Pedaler -Bremser Har bokstavligtalt noen Hundre bilder av alt som er gjort siden jeg fikk den. Så si ifra hvis dere vil ha bilder av noe spessielt Tar i mot bud på alt. Står i Lier/Asker.Buskerud. Mvh Andreas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen90 Skrevet August 16, 2012 Share Skrevet August 16, 2012 har du radiator? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andnee Skrevet August 16, 2012 Forfatter Share Skrevet August 16, 2012 har du radiator? Ja,men tenker jeg selger den sammen med motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennern1 Skrevet August 16, 2012 Share Skrevet August 16, 2012 Har du de chrome vinduslistene ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andnee Skrevet August 16, 2012 Forfatter Share Skrevet August 16, 2012 Har du de chrome vinduslistene ? Det har jeg ganske fine også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennern1 Skrevet August 16, 2012 Share Skrevet August 16, 2012 pm meg du! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andnee Skrevet August 19, 2012 Forfatter Share Skrevet August 19, 2012 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennern1 Skrevet August 20, 2012 Share Skrevet August 20, 2012 Hvor mye skal du ha for de vinduslistene og hvor holder du til, har du mulighet til å sende ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BilBruker Skrevet August 20, 2012 Share Skrevet August 20, 2012 Hei. Kan du sende meg en PM med priser på følgende? -calipper hs foran -calipper hs bak -Vindusvisker rele -elvindu rele om du har (det store under rattet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andnee Skrevet August 21, 2012 Forfatter Share Skrevet August 21, 2012 Selger ikke små deler før jeg har fått solgt litt større ting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myshan Skrevet August 21, 2012 Share Skrevet August 21, 2012 har du speedometeret ennå ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet September 3, 2012 Share Skrevet September 3, 2012 Mye skal du ha for felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmeratle Skrevet September 3, 2012 Share Skrevet September 3, 2012 har du motsanden til varmeaparat viften? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet September 3, 2012 Share Skrevet September 3, 2012 Selge gulvteppe? Farge, tilstand, pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
råner Skrevet September 5, 2012 Share Skrevet September 5, 2012 Har du takluka fortsatt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå