Gå til innhold

E30 320I - "Fabrikkny"

Share

Anbefalte innlegg

Hei

Ser på en E30 320i, rullet ca 30.000km

Veldig fint eksemplar.

Vurderer å handle inn denne, noen som vet hvordan markedet er her i Norge på sedan versjonen av E30, for eventuell fremtidig salg?

Klarer ikke å bestemme meg for hva jeg skal gjøre, har alltid sett etter en coupe versjon og gjerne 325i, men er sjeldent å komme over en så original E30 i denne tilstanden.

nhsd57e2uy8j3q5a0w0u.jpg

t0v0m1w132duu6drmf71.jpg

54dek7cdwk8unmnvb956.jpg

tb5uov8bbjnvot4ke3tj.jpg

ttcstamc1yapf2nmdqk2.jpg

y64jmtitqcbwazlmx58i.jpg

pk3q69glhxaouu26oyzv.jpg

zfepiowryi6ah9svluo9.jpg

rdqj88c0qmtcympuil4b.jpg

vmveqa3w88tvxkcwx4s1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke skjønne annet enn at dette er en investering..! Kommer jo selvfølgelig litt an på hva du skal betale da, men regner med det er innen for rimelighetens grenser. Videresalg tror jeg nok heller ikke er noe problem akkurat :)

Den forrige bilen du hadde lukta det jo nybil i enda da den kom til Kr.sund. Kan ikke fatte annet enn at denne er minst like bra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...... Finnes nok ikke mange av disse her.

Akkurat det som gjør det enda mere ettertraktet ;) Skal man skille seg ut i dag, så kan man ikke kjøre samme stil som resten av Norge gjør. Da er dette, etter min smak, et perfekt objekt for å skille seg ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den bilen er ikke en investering. Feil motor og feil farge. Hadde den vært en 325i med sport stoler og M pakke da hadde det vært noe annet. Denne har varme i setene ser jeg. Jeg hadde ikke betalt mye for denne desverre. Lav km betyr ikke alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig.!

Ja, nå har jeg ikke sett den denne sesongen faktisk, og lenge siden jeg har snakket med han, så er litt usikker. Så han la den til salgs i mai i år, men lurer på om den ikke står trygt plassert hjemme hos han enda ja.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E30 er ALDRI levert som coupè!!!

2-dørs da, du skjønner hva de mener.. ;) Og 2-dørs heter coupe på bmw-språket.

Jeg ville kjøpt denne som en samle-bil hvis jeg hadde hatt penger til slik. Man får mye annet fint og flott til 100'000,- også, så her handler vel alt om prioritering :) Jeg vil hvertfall gjerne se denne på forumet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...