Stjernstedt Skrevet August 16, 2012 Share Skrevet August 16, 2012 Hei Ser på en E30 320i, rullet ca 30.000km Veldig fint eksemplar. Vurderer å handle inn denne, noen som vet hvordan markedet er her i Norge på sedan versjonen av E30, for eventuell fremtidig salg? Klarer ikke å bestemme meg for hva jeg skal gjøre, har alltid sett etter en coupe versjon og gjerne 325i, men er sjeldent å komme over en så original E30 i denne tilstanden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 16, 2012 Share Skrevet August 16, 2012 Kan ikke skjønne annet enn at dette er en investering..! Kommer jo selvfølgelig litt an på hva du skal betale da, men regner med det er innen for rimelighetens grenser. Videresalg tror jeg nok heller ikke er noe problem akkurat Den forrige bilen du hadde lukta det jo nybil i enda da den kom til Kr.sund. Kan ikke fatte annet enn at denne er minst like bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet August 16, 2012 Share Skrevet August 16, 2012 aner ikke hva du må betqle, men som sagt i første tråden er det jo bare å handle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet August 16, 2012 Share Skrevet August 16, 2012 Fin bil, men ikke noe salgs triks at det er 4 dørs og beige inni. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet August 16, 2012 Share Skrevet August 16, 2012 Det er vel ikke akkurat noe ettertrakta bil, sett i forhold til motor, antall dører og interiør. Men ellers er det jo en fantastisk bil! Finnes nok ikke mange av disse her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 16, 2012 Share Skrevet August 16, 2012 ...... Finnes nok ikke mange av disse her. Akkurat det som gjør det enda mere ettertraktet Skal man skille seg ut i dag, så kan man ikke kjøre samme stil som resten av Norge gjør. Da er dette, etter min smak, et perfekt objekt for å skille seg ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet August 16, 2012 Share Skrevet August 16, 2012 Den bilen er ikke en investering. Feil motor og feil farge. Hadde den vært en 325i med sport stoler og M pakke da hadde det vært noe annet. Denne har varme i setene ser jeg. Jeg hadde ikke betalt mye for denne desverre. Lav km betyr ikke alt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet August 17, 2012 Forfatter Share Skrevet August 17, 2012 Ja hvis dette skulle bli aktuelt måtte man bevare originaliteten og ikke starte med senk og diverse styling.. Jørgen: Er den røde fortsatt å se i Kr.sund? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 17, 2012 Share Skrevet August 17, 2012 Enig.! Ja, nå har jeg ikke sett den denne sesongen faktisk, og lenge siden jeg har snakket med han, så er litt usikker. Så han la den til salgs i mai i år, men lurer på om den ikke står trygt plassert hjemme hos han enda ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet August 19, 2012 Forfatter Share Skrevet August 19, 2012 Ja så den lå på finn.no en periode, men lurer på om han har den fortsatt ja Denne 320i koster 58.000.- + (moms/avgifter) Så bilen kommer på rundt 90-100k Synes det blir dyrt for en 320 med minimal utstyr.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet August 19, 2012 Share Skrevet August 19, 2012 E30 er ALDRI levert som coupè!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet August 19, 2012 Share Skrevet August 19, 2012 E30 er ALDRI levert som coupè!!! 2-dørs da, du skjønner hva de mener.. Og 2-dørs heter coupe på bmw-språket. Jeg ville kjøpt denne som en samle-bil hvis jeg hadde hatt penger til slik. Man får mye annet fint og flott til 100'000,- også, så her handler vel alt om prioritering Jeg vil hvertfall gjerne se denne på forumet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet August 20, 2012 Share Skrevet August 20, 2012 Gir meg ikke, det er en to-dørs sedan... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet August 20, 2012 Share Skrevet August 20, 2012 Hva er forskjellen på en coupe og en 2-dørs sedan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet August 20, 2012 Share Skrevet August 20, 2012 du får aldri igjen 100 000 for denne i Norge, det har jeg vanskelig for å tru Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå