m0lliz Skrevet August 16, 2012 Skrevet August 16, 2012 Etter og ha hatt den stående på bukker urørt i ca 3mnd fikk jeg endelig startet på det som i utgangspunktet så ut som en rassert ungdomsbil.. Planen: Tenkte og få bilen til og få et tøft utseende med skikkelig tyskerstuk. m3 utvendig og innvendig. fjerne all rust lage nye hjulbuer bak Hel lakkering keskin kt1 18" Nytt justerbart senkesett++ Liste over ting jeg må ha: M3 ratt M3 diffouser Vader alcantara bakseter Framskjermer Bakluke (x) Panser (x) Keskin kt1 Senkesett Understells deler vader framseter (x) Bilens utgangspunkt.. ny bakluke fra m3 nytt panser fra m3 Vader framstoler, skrik ut om du har baksete og dørtrekk! gamle hjulbuen kappet ut ny delen ferdig og hatt på sveiseprimer. Skal låne meg valse og få fin form på hjulbuen.. kappet ut rundt der jekkfeste er, ødelagt av rust.
Kimmey Skrevet August 16, 2012 Skrevet August 16, 2012 Dette kan jo bli bra! Digger interiøret ditt! må si jeg har sansen for Alcantara. Planer om å valse ut mye eller? Følger med!
raynik Skrevet August 17, 2012 Skrevet August 17, 2012 Sveiser du med pinner? Bra prosjekt, men likte ikke sveisingen din. Hehe
m0lliz Skrevet August 17, 2012 Forfatter Skrevet August 17, 2012 Sveiser du med pinner? Bra prosjekt, men likte ikke sveisingen din. Hehe Hehe! Nei, tenkte jeg skulle droppe og legge ut det bildet med sveisinga.. Sveiset med over en halv cm mellomrom mellom platene så den ble forferdelig stygg! skal sveise mere så får ordne med skikkelig sveisebilder da. tenkte og lage meg eksos etter vært også
m0lliz Skrevet August 17, 2012 Forfatter Skrevet August 17, 2012 Dette kan jo bli bra! Digger interiøret ditt! må si jeg har sansen for Alcantara. Planer om å valse ut mye eller?Følger med! Tusen takk! liker alcantara, synes det er bedre og sitte i! Venter på felger og nytt understell fØr jeg kan si om hvor mye det blir valset, blir jo 10"bred bakfelgen:) Fikk forresten sykt mye motivasjon når jeg leste prosjektet ditt. Sykt bra!
summitjohnsen Skrevet August 17, 2012 Skrevet August 17, 2012 Liker at du pusser opp e36n:DFølger med jegå
m0lliz Skrevet August 17, 2012 Forfatter Skrevet August 17, 2012 Det skal nok bli bra det her, fått bestilt no deler fra koed nå. Så hellakkering nærmer seg! Har ikke bestemt meg for farge enda men...
Anders92 Skrevet August 17, 2012 Skrevet August 17, 2012 Jeg selger D2 coilovere nye i eske. Pm ved interesse! Har troa på prosjektet med keskinfelger og fin høyde! Men får man kt1 i 18"?
Anders92 Skrevet August 18, 2012 Skrevet August 18, 2012 6k. Men ta det på pm. Skal ikke ødelegge prosjekttråden med å diskutere salg
m0lliz Skrevet August 19, 2012 Forfatter Skrevet August 19, 2012 Det går fint ja:) har ikke fått gjort noe i helga da jeg pusser opp huset også! kommer med Update til uka:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå