KimE89 Skrevet August 16, 2012 Skrevet August 16, 2012 Hei! Har fått has på ett meget strøkent 4 dørs facelift karosseri, med defekt motor. Tenkte å sette i 4 liters V8 fra 540, men har ikke gjort denne ombyggingen før, så lurte på om det var noen som har gjort dette før, som kan fortelle meg litt hva som er letteste måten i forhold til motorfester, girkasse, torpedovegg - konflikt? Noen sånne praktiske ting som er greit å vite før man setter i gang.. Ser også for meg understell fra samme bil?? mvh Kim Marius
stianvell Skrevet August 17, 2012 Skrevet August 17, 2012 For å ha den i e30 må du iallefall ha:M535 motorputer E30m3 mellomaksling 5 eller 6tr manuell kasse 300mm motorfester M535 radiator X5 manifolder som må sveises om på den ene siden 540bkf og opplegg + div småting som å sveise om girvelger ++
sexeren Skrevet August 17, 2012 Skrevet August 17, 2012 Hei!Har fått has på ett meget strøkent 4 dørs facelift karosseri, med defekt motor. Tenkte å sette i 4 liters V8 fra 540, men har ikke gjort denne ombyggingen før, så lurte på om det var noen som har gjort dette før, som kan fortelle meg litt hva som er letteste måten i forhold til motorfester, girkasse, torpedovegg - konflikt? Noen sånne praktiske ting som er greit å vite før man setter i gang.. Ser også for meg understell fra samme bil?? mvh Kim Marius En kjenning av meg hadde m60b40 i e30.. så det er mulig det.. en del har også montert v12 i e30..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå