stianandre Skrevet August 16, 2012 Skrevet August 16, 2012 Hei. Ved siden av manifolden så er det akkurat som en skrue ting som stikker ut, som det renner litt olje ut under. som jeg ikke har aning på hva er. Se bilde. Er det noen fare og ta denne ut? og er det en pakning som kan ha røket?
bcRichard Skrevet August 16, 2012 Skrevet August 16, 2012 Det er registerkjedestrammeren. Du kan bytte o-ringen på den, men pass på så du treffer riktig på sleiden å trekker til med riktig moment.
stianandre Skrevet August 16, 2012 Forfatter Skrevet August 16, 2012 Ja reknet med det var noe sånn siden jeg skrude ut på huggeren får å se ka det va:) å då ville eg isje jør någe domt på min. Men vett du ka moment den ska ha? E ingen fare for reigsterkjede kan hoppe av ? Og hvorfor kommer det olje ut av den når den får til det? Er det olje nedi med kjedene?
KennethW Skrevet August 16, 2012 Skrevet August 16, 2012 Kobberskiver er det som er der. Bare ikke dra til for mye. Ca 1/6 omdreining omkring Edit: http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/C ... n_lower_p/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå