Sturlis Skrevet August 16, 2012 Share Skrevet August 16, 2012 Selger min m20 som jeg bygde om til 2.7 med eta veiv, b20 råder og preface stempler. Motoren har råde eller skjørtebank, så den selges enten som den står uåpnet og i uviss stand, eller i deler. Motoren ble fullstendig overhalt ifjor sommer, med masse nye deler, lager, pakninger osv. Jeg er ikke sikker på hva som har skjedd, jeg tror det bare er en råde som er gåen. Skal få sjekket opp dette, i tilfelle veiva er fin så er den til salgs Selger da blokk, 885 topp med schrick kam (overhalt for et par år siden med nye vippearmer og alt), 198cc dyser og fekzen chip, innsug, oljekjøler, m21 oljepumpe, servopumpe, dynamo osv osv. Motoren mangler girkasse, svinghjul, clutch, ledningsnett og en kjøleslange, da jeg har brukt dette til motoren jeg har byttet til. Bare å spørre hvis det er noe du lurer på! Holder til i Langesund, Telemark (like ved Skien), og kan nåes på tlf 91145137 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endre88 Skrevet August 16, 2012 Share Skrevet August 16, 2012 pris ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturlis Skrevet August 17, 2012 Forfatter Share Skrevet August 17, 2012 Bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erq Skrevet August 17, 2012 Share Skrevet August 17, 2012 pris på shrick kam? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturlis Skrevet August 17, 2012 Forfatter Share Skrevet August 17, 2012 Den selger jeg ikke løst... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturlis Skrevet August 18, 2012 Forfatter Share Skrevet August 18, 2012 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturlis Skrevet August 24, 2012 Forfatter Share Skrevet August 24, 2012 opp!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturlis Skrevet September 3, 2012 Forfatter Share Skrevet September 3, 2012 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturlis Skrevet September 6, 2012 Forfatter Share Skrevet September 6, 2012 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturlis Skrevet September 10, 2012 Forfatter Share Skrevet September 10, 2012 Ingen som er interessert? :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fearcradle Skrevet September 10, 2012 Share Skrevet September 10, 2012 Pris hadde du tenkt deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer Bridi Skrevet September 10, 2012 Share Skrevet September 10, 2012 Interessert i veiv vist den er i live etter rådebanken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet September 11, 2012 Share Skrevet September 11, 2012 Meget intr, ca pris?? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturlis Skrevet September 11, 2012 Forfatter Share Skrevet September 11, 2012 Pm sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturlis Skrevet September 22, 2012 Forfatter Share Skrevet September 22, 2012 opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå