Rønningen Skrevet August 17, 2012 Share Skrevet August 17, 2012 Lurer på å kvitte meg med e28n da jeg ikke har tid til å fikse den, å synes noen skal ta seg tid til det. Den trenger hvertfall nye bremser rundt om og litt lapping av kanaler. Må ikke selge, så med mindre jeg får et realt bud eller bytteforslag så forsvinner den ikke:) Er forresten også godkjent med Gule koni og senkefjører i vognkortet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heihå Skrevet August 17, 2012 Share Skrevet August 17, 2012 Bilde av det som må lappes? Hvor bor du? Km? Bytte i volvo 940fb? Pris anntydning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rønningen Skrevet August 17, 2012 Forfatter Share Skrevet August 17, 2012 Har ingen prisant da jeg fikk denne veldig billig. Kan ta bilde av det senere, intr trenger også en skikkelig overhaling. 270 har den gått. Bor i Froland/sørlandet. 940Fb? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rønningen Skrevet August 17, 2012 Forfatter Share Skrevet August 17, 2012 Til og med kjørecomputer og servo, spekka med utstyr! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rønningen Skrevet August 19, 2012 Forfatter Share Skrevet August 19, 2012 Opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel.B Skrevet August 19, 2012 Share Skrevet August 19, 2012 Fler bilder? Mye rust? Hvordan er den teknisk? Sånn ca prisantydning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rønningen Skrevet August 19, 2012 Forfatter Share Skrevet August 19, 2012 Fin teknisk, alt fungerer som det skal. Rust i kanaler, eneste jeg har funnet til nå. Bremser må jo byttes da de har stått i stykker. ellers tror jeg alt fungerer. Fabrikkny topp i 2007, 1000km før den ble parkert fram til 2012. Sviver utrolig pent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rønningen Skrevet August 19, 2012 Forfatter Share Skrevet August 19, 2012 Kan se om jeg kan ordne noen flere bilder imorgen, vanskelig å si noen pris da jeg egentlig ikke vil selge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rønningen Skrevet August 20, 2012 Forfatter Share Skrevet August 20, 2012 Prisant 7000. Er mye rust, hvertfall 2 jekkfester, 2 hull i gulver, et med pedalen og et langt et på venstresiden mot kanalen. Så er kanalen på venstresiden gjennomrustet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rønningen Skrevet August 20, 2012 Forfatter Share Skrevet August 20, 2012 Salg satt på vent hvertfall ut uka, kan være jeg beholder den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå