Jokka Skrevet August 17, 2012 Share Skrevet August 17, 2012 Noen andre som har vært borti at festene til blinklysene brekker? Tror ikke det er noe jeg har gjort feil. Fikk alle sporene til å passe, skubbet de forsiktig på plass. Brekk. Falt stål fjæren og ene "plastkoblingen" av. Gjelder en 2000 E46Ci. Søkt litt rundt her, og en del som har klaget på dårlig passform. Vet ikke om det har noe med saken og gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
byssing Skrevet August 17, 2012 Share Skrevet August 17, 2012 det samme skjedde hos meg å. på begge sider. tok ikke i ell noen ting, men allikevel knakk dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 17, 2012 Share Skrevet August 17, 2012 Har klart det der et par ganger selv. Både med originale og kina (GS) blinklys. Elendig patent og materialvalg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspec Skrevet August 17, 2012 Share Skrevet August 17, 2012 skjedde med meg også.merket var av Depo..må være yderst forsiktig når man montere disse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet August 17, 2012 Share Skrevet August 17, 2012 Pleier man ikke å få med en liten tube tec-7 på disse billig blinklysene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspec Skrevet August 18, 2012 Share Skrevet August 18, 2012 det gjor ikke jeg,men jeg fikk et nytt lys tilsendt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vinland Skrevet August 18, 2012 Share Skrevet August 18, 2012 Depo blinkersene er lagd av veldig sprøtt materiale..har dessverre knekkt flere av det. Dårlig passform også i forhold til originale. Man må lirke de veldig forsiktig på plass og håpe at de ikke knekker..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturmtiger Skrevet August 19, 2012 Share Skrevet August 19, 2012 Fikk feil blinklys fra GS da jeg kjøpte 2 hovedlykter + front blinklys i en sånn allt i en sending pakke greie, knakk begge festene til sidene. Hurra for plast. Må se om jeg kan få tak i ett loddesett, de hovedlyktene var dyre. Betaler dyre dommer for noe billing plastikk dritt som var laget i kina. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Madde Skrevet August 20, 2012 Share Skrevet August 20, 2012 Har ikke opplevd at festene har knukket, men har opplevd at selve blinklyslyktene sprekker opp.. er på mitt andre sett med Depoblinkere.. de sprakk etter en liten kjøretur.. møkkalykter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet August 20, 2012 Share Skrevet August 20, 2012 kjøper mine på ebay. knakk ikke dem en brøkdel av prisen kostet dem og.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokka Skrevet August 21, 2012 Forfatter Share Skrevet August 21, 2012 Han på GS i Bergen sa han aldri hadde vært borti at de knakk. Får nye nå, så vi får se om jeg klarer å få de på uten å knekke de. Kostet jo ikke all verden. Men det får jo være måte på hvor dårlig det skal være. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vinland Skrevet August 21, 2012 Share Skrevet August 21, 2012 Det er ihvertfall lett å knekke de festene, på de som har sånne fester som skal klemmes og ikke skrues. Materialet er mye sprøere enn originale + at passform er ikke helt tipp topp. Er på mitt 3dje par nå, sitter greit, men ikke perfekt dessverre.Er synd, Depo lager mange fine typer av de blinkersene Jan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå