Gå til innhold

Blinklys fra GS knakk. Begge!

Jokka
 Share

Anbefalte innlegg

Noen andre som har vært borti at festene til blinklysene brekker?

Tror ikke det er noe jeg har gjort feil. Fikk alle sporene til å passe, skubbet de forsiktig på plass. Brekk. Falt stål fjæren og ene "plastkoblingen" av.

Gjelder en 2000 E46Ci.

Søkt litt rundt her, og en del som har klaget på dårlig passform. Vet ikke om det har noe med saken og gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk feil blinklys fra GS da jeg kjøpte 2 hovedlykter + front blinklys i en sånn allt i en sending pakke greie, knakk begge festene til sidene. Hurra for plast.

Må se om jeg kan få tak i ett loddesett, de hovedlyktene var dyre. Betaler dyre dommer for noe billing plastikk dritt som var laget i kina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han på GS i Bergen sa han aldri hadde vært borti at de knakk. Får nye nå, så vi får se om jeg klarer å få de på uten å knekke de. Kostet jo ikke all verden. Men det får jo være måte på hvor dårlig det skal være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ihvertfall lett å knekke de festene, på de som har sånne fester som skal klemmes og ikke skrues. Materialet er mye sprøere enn originale + at passform er ikke helt tipp topp. Er på mitt 3dje par nå, sitter greit, men ikke perfekt dessverre.Er synd, Depo lager mange fine typer av de blinkersene

Jan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...