Frelsaren Skrevet August 18, 2012 Share Skrevet August 18, 2012 Ønsker da å kjøpe en bra M50B25 til min e36 cab da jævla registerkjeda røyk! Hyl ut om du har en eller vet om noen som har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet August 18, 2012 Share Skrevet August 18, 2012 Har en M52B23 hvis det er interessant EDIT her ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frelsaren Skrevet August 18, 2012 Forfatter Share Skrevet August 18, 2012 Har en M50B23 hvis det er interessant Nei, beklager du. Kun bare b25 eller b28 av interesse Men takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet August 19, 2012 Share Skrevet August 19, 2012 Har en M50B23 hvis det er interessant Nei, beklager du. Kun bare b25 eller b28 av interesse Men takk for svar er vel m52b23 han mener, eller det er jo egentlig en 2.5 liter det også, bare med annen programvare og innsug som struper effekten. samme gjelder b28, det er også en 2.5. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frelsaren Skrevet August 19, 2012 Forfatter Share Skrevet August 19, 2012 Har en M50B23 hvis det er interessant Nei, beklager du. Kun bare b25 eller b28 av interesse Men takk for svar er vel m52b23 han mener, eller det er jo egentlig en 2.5 liter det også, bare med annen programvare og innsug som struper effekten. samme gjelder b28, det er også en 2.5. Ja, stussa litt på det der. Aldri hørt om m50b23 før. Hvordan blir det da å sette den i min? Bare å bruke hjernen og ledingsnettet som står i å plukke av innsuget på gamlemotoren?? Pedro; pris, tilstand og km på motoren din da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet August 19, 2012 Share Skrevet August 19, 2012 Hei Regner som du sier at det er å bruke motoren uten innsug og el net. Ifølge Eirik Viste er det en eller to følere som må byttes om. Husker ikke dette nå, men skal ikke være store forskjellene utenom dette med temp? følere og veivventilasjon. Motoren går pent uten tikking og virker helt ok. Har stått i bil i påvente av å bli satt ned i en 94 coupe, men nå er coupeen solgt. Hel bil med nye foringer i hele bakstillingen bortsett fra rammen Nye bremseskjold og brekkvaiere montert nå Delebilen er fullt kjørbar og motoren kan om så kjøres hjem Har stått i ett par år nå og bare vært flyttet av og til Gikk helt greit for å være 2,3, MEN jeg har ikke komptestet den. Kan sjekke om noen jeg kjenner kan gjøre det hvis interesse. Rekker ikke bilder før på tirsdag/ onsdag da jeg jobber mye! P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondred Skrevet August 20, 2012 Share Skrevet August 20, 2012 har m52b28 med b25 innsug og chip. pm om int. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frelsaren Skrevet August 20, 2012 Forfatter Share Skrevet August 20, 2012 Har en M52B23 hvis det er interessant EDIT her ja Hvor holder du til da? Pris og km på motor, evt hele delebil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet August 20, 2012 Share Skrevet August 20, 2012 Det heter vel M52B25 og er en 2,5 selv om den kommer fra 323 eller 523 med 170hk, ja. Vil få samme effekten som M50B25 med M50 innsug, ledningsnett og hjerne. Eller bare M50 innsug og chip! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå