BmwM46 Skrevet August 19, 2012 Skrevet August 19, 2012 Jeg har noen spørsmål om min E46 03 touring !? 1. Hvor kan jeg få tak i nøkkelen til hengerfeste ? Passer det kun en nøkkel på min bil , eller passer dette omhverandre ? 2. Hvordan er det lettest å fjerne emblemene til ratt og forran og bak ? Hvilket verktøy burde jeg bruke ? 3. Hvordan er det lettest å montere ny girkule pose og håndbrekk pose ?
Lars89 Skrevet August 19, 2012 Skrevet August 19, 2012 Hengerfeste kommer nok helt an på fabrikat. Hvis det er originalt burde Bavaria kunne hjelpe deg. Ang emblem se Hvis du kjøper uoriginale emblem til rattet er de stort sett bare til å klistre utenpå det originale. Ser rart ut hvis du fjerner det originale.
BmwM46 Skrevet August 19, 2012 Forfatter Skrevet August 19, 2012 Er orginalt regner jeg med Så det er ikke noe som passer om hverandre ? Samme måte å ta av forran som bak?
Madde Skrevet August 20, 2012 Skrevet August 20, 2012 Til spørsmål nr 3.. gå inn på bimmian.com de har videoer på hvordan man lettest bytter belger på gir og brekk.
BmwM46 Skrevet August 20, 2012 Forfatter Skrevet August 20, 2012 Til spørsmål nr 3.. gå inn på bimmian.com de har videoer på hvordan man lettest bytter belger på gir og brekk. Kan du gi meg direkte link ?
Madde Skrevet August 21, 2012 Skrevet August 21, 2012 http://www.bimmian.com/Custom-Alcantara ... 6-3-Series Tror det var denne videoen er jo bare å søke på youtube og
///Lasse.B Skrevet August 21, 2012 Skrevet August 21, 2012 hvis du skal fjerne modell betegnelser på bakluka funker varme pistol å fiske sene ganske bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå