Hakonpett Skrevet Desember 2, 2012 Skrevet Desember 2, 2012 Dynamo`? kan du ta bilde av den så jeg at den er lik/ulik den skal på en 1,8 liter
MeSs Skrevet Desember 2, 2012 Forfatter Skrevet Desember 2, 2012 Hakonpett skrev: Dynamo`?kan du ta bilde av den så jeg at den er lik/ulik den skal på en 1,8 liter Det kan jeg gjøre 1.8 diesel?
Hakonpett Skrevet Desember 4, 2012 Skrevet Desember 4, 2012 er bensin, mulig der er likens? Jeg har ikke peiling
MeSs Skrevet Desember 4, 2012 Forfatter Skrevet Desember 4, 2012 Hakonpett skrev: er bensin, mulig der er likens?Jeg har ikke peiling Jeg har tatt ned dynamoen fra loftet, men skal få fattern til å se på den, om den er i god stand. Jeg har ikke peiling på dynamoer
MeSs Skrevet Desember 19, 2012 Forfatter Skrevet Desember 19, 2012 aleek skrev: Har sendt deg en pm. Som jeg sa til han over her, dessverre er stand på dynamo uvisst da den ikke snurrer så lett rundt Ikke vet jeg om det er ett dårlig tegn eller ikke.
ronnyskretting Skrevet April 7, 2013 Skrevet April 7, 2013 Åssen baklyter er det om du fortsatt har dem?
MeSs Skrevet April 7, 2013 Forfatter Skrevet April 7, 2013 Bmw mann skrev: Har du veiva ? Nei dessverre
MeSs Skrevet April 7, 2013 Forfatter Skrevet April 7, 2013 ronnyskretting skrev: Åssen baklyter er det om du fortsatt har dem? Solgt dessverre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå