ErikH14 Skrevet August 19, 2012 Share Skrevet August 19, 2012 Har problemer med speedometeret mitt, alle målerne slokner veldig brått, og kommer (som regel) tilbake til liv etter noen sekunder. Av og til fungerer også kun speedometeret, mens alt annet er dødt og det ikke engang lyser. Noen som har ett slik på lager? Jeg veit ikke åssen det er å flytte km telleren fra ett speedometer til ett annet? Noen som også veit om dette er mulig? Om ikke trenger jeg ett som har gått rundt 180.000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikH14 Skrevet August 19, 2012 Forfatter Share Skrevet August 19, 2012 Trololo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motocross4 Skrevet August 19, 2012 Share Skrevet August 19, 2012 jeg har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikH14 Skrevet August 20, 2012 Forfatter Share Skrevet August 20, 2012 Hvordan stand? Og hvor langt har det gått? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motocross4 Skrevet August 20, 2012 Share Skrevet August 20, 2012 Hvordan stand? Og hvor langt har det gått? god stand usikker men det er jo bare og stille. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikH14 Skrevet August 20, 2012 Forfatter Share Skrevet August 20, 2012 Må vel eventuelt bryte en plombering? mitt er digitalt forresten, vet ikke hvordan en stiller de akkurat.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå